• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Ik durf het gewoon niet te vragen aan mama ayee
    Je ruïneert alles voor jezelf lmao

This ain't no place for no better man.

God die assistente bij Rad van Fortuin heeft een stel benen waar ik spontaan van ga kwijlen.

Plisetsky schreef:
    anananas.

adnanas

Love is the message

ugh

Caution first, always.

fuck split (de film) voor het stigmatiseren van DIS...
    als je die film ooit gaat kijken pls know dat meervoudige persoonlijkheidsstoornis aka DIS bijna nooit "evil" is en dat die film gewoon gebruik maakt van deze ziekte omdat het convenient is en de makers onorigineel

[ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 0:34 ]

Goldstein schreef:
    (...)

Ik vind het zo naar, Sofie :c Maar als het weer echt dusdanig tegenzit, kom ik gewoon een ander keertje, goed? En de rest doet dat dan vast ook c:

Ik weet het, maar ik had hier gewoon veel te veel zin in. Moet ik gewoon niet meer doen, want elke als ik ergens op verheug, gaat het mis.

Deep inside, I've never felt alive

Appen met mijn cutie :3 kan ik iig aan andere dingen denken dan de misselijkheid

Oke. Dit was echt een rare film.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Occamy schreef:
    (...)
    Ik weet het, maar ik had hier gewoon veel te veel zin in. Moet ik gewoon niet meer doen, want elke als ik ergens op verheug, gaat het mis.

Ja dat ken ik haha. Maar misschien valt het mee! Het is hier nu aan de gang dus als het morgen eind van de middag gewoon weg is of zo...

Happy Birthday my Potter!

aisthesis schreef:
    (...)

adnanas

Annanas

Happy Birthday my Potter!

Ik ben helemaal nog niet klaar om weer naar school te gaan maandag.. like.. I can't.

— Inner peace, it's hard to find. —

"James can you be serious for one second"
    "Yeah it's my middle name." *finger guns*

Ik moest even lachen

op mijn mobiel op q aka 20 tabbladen open

Goldstein schreef:
    (...)

Annanas

Dit vind ik toch wel een winner

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Occamy schreef:
    GRMBL
    EJSHSHSJDHSJSJSBSJD
    SJSJDGSJSJSJSSHSJ
    WAAROM STOM WEER/LOT WAAROM

Kan ik niet gewoon één keer dat alles naar mijn zin gaat? Dat gewoon iedereen kan komen zonder brokken of scheuren? Dat niet iedereen verhoopt en onverhoopt moet afzeggen?
    Was het omdat ik openlijk meerdere keren heb gezegd dat ik er écht heel veel zin in heb en dat mij dan gewoon alles misgund wordt?
    Laat mij gewoon mijn verjaardag vieren en dan kan iedereen komen en is iedereen gezond en iedereen is blij.
    SNOTVERKOFFIE STOM VERDOMD KUTLEVEN

Het gaat goed komen, me promises. Als het goed is gaat het dooien tegen het einde van de middag, dus ik weet bijna zeker dat iedereen kan komen. It'll be alright buddy *hug*

[ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 0:49 ]

Whittaker -> Mando