• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Plisetsky schreef:
    i miss Kunikida
    sorry not sorry.

Can I hug you pls.

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Kunikida schreef:
    (...)

Can I hug you pls.

you can always hon

— Inner peace, it's hard to find. —

Laatste stukje van deze harry potter film is altijd zoooo cringe worthy... voor mij hadden ze dit echt niet hoeven doen

Mwhahahaha.

Omg, ik zie mezelf later echt een crazy geologist worden, hahaha. Die memes zijn sowieso geweldig.

Plisetsky schreef:
    (...)
    you can always hon

Hehe.

Ik ben een ramp in het op het gemak stellen van anderen zodat ze zich beter voelen.

•

Kunikida schreef:
    (...)

Hehe.

HAHAHHAHA. I would never run from you thooo c:

Plisetsky schreef:
    (...)
    HAHAHHAHA. I would never run from you thooo c:

Aw yesh <3

De drang om naar Yuri On Ice cosplayers te zoeken is groot maar ik ben te socially awkward dus nee lol laat maar.

Still feeling terrible. Slept a little tho

Okay JJ wordt daadwerkelijk geshipt met Yurio door sommigen? Ik hou van love/hate relationships, maar dit?...

&Seung-Gil. Okay.. Genoeg Internet voor vandaag.

[ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 0:05 ]

Ugh I hate myself.

Happy Birthday my Potter!

Iemand vertel me dat het niet vreemd is om teleurgesteld te zijn dat een vriendin ineens haar crush uitnodigt op een dagje waarop wij eigenlijk met z'n tweeën iets zouden gaan doen voor het eerst in like, een half jaar. En laten we niet vergeten dat je wilt dat ik pas om 2 uur kom omdat je uit wilt slapen, maar dat ik niet te laat weg gaat want plotseling gaat het slechter met je. Ik heb sterk het gevoel dat je me liever niet ziet, maar dat dit voor jou de manier is om je kerstcadeau te krijgen - want waarschijnlijk heb je er geen voor mij want, oh ja, je bent broke. Net zoals met mijn verjaardag, toen ik wel 50 euro aan jouw cadeau besteedde. Do you even want me as a friend?

Volgens mij ben ik zo'n wegwerp dingetje dat loyaliteit en geld geeft en daarna... weet ik veel wat.

[ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 0:07 ]

Whittaker -> Mando

online communicatie is zo moeilijk
    hoe doet iedereen het

anananas.