• Deel je ervaringen en verhalen met pedo leraren hieronder!

    Een creepy leerkracht hoeft niet direct pedofiel te zijn hoor.:')

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 21:27 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Dit topic vind ik wel weer een beetje over de top haha....


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Debbaut schreef:
    Een creepy leerkracht hoeft niet direct pedofiel te zijn hoor.:')


    Dit.

    Dus gewoon omdat een leerkracht soms wat naar je lacht en je over zijn leven vertelt, is hij een pedofiel?


    Heaven is a place that we all have

    Debbaut schreef:
    Een creepy leerkracht hoeft niet direct pedofiel te zijn hoor.:')


    Dit.
    Er word echt veel te snel met het woord pedofiel gestrooid, hierdoor kunnen leraren ontslagen worden hoor..

    Zeg je dit ook tegen anderen op school? Ik zou dat wel erg vinden. Als je met dit soort beschuldigingen gaat rondstrooien kan zo'n iemand zijn baan kwijtraken en nog erger... Probeer een beetje op te passen welk woord je gebruikt, iedereen heeft wel zo'n leraar die iets te vriendelijk doet, maar dan is het echt geen pedo. En wat wil je nou bereiken met dit topic?

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 21:33 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Daarbij lijkt het me geen goed idee om echt ervaringen over pedofilie hier te delen.

    Je moet het onderscheid maken tussen
    A) Echte pedofilie
    = Heeft traumatische gevolgen, die plaats je niet zomaar op het internet en kan zeer schokkend voor anderen zijn. En voor jezelf is dit een trauma

    B) Leerkrachten die gewoon een band willen opbouwen
    B.1 Indien je jouw oncomfortabel begint te voelen praat je hier over met iemand.
    B.2 Dit is geen pedogedrag.

    Edit: door dit soort dingen is er bij mij een leerkracht ontslagen, omdat een leerling moeilijkheden had polste hij via sociale media hoe het met haar ging (wat heel lomp is, gezien ik de betreffende leerling ken) er ontstond een gesprek en toen heeft die leerling screenshots gemaakt en het verhaal zo geknipt en geplakt dat het leek alsof zo incorrect benadert werd door die leerkracht.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 21:34 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik had een échte pedofiel op mijn middelbare school en dat was niet grappig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Victuuri schreef:
    Dit topic vind ik wel weer een beetje over de top haha....


    Inderdaad, waarom zou je hier eventjes je ervaringen over delen. Het is niet iets simpels. Bovendien wat hier vaak besproken wordt, de stempel pedofiel is niet altijd terecht en kan docenten ontslagen laten worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Laat ook maar, ik denk dat dit topic niks word dan alleen gezeik over het woord pedo. -_-'
    Kan hier een slotje op?

    Slotje
    => Op aanvraag


    Queer zijn is gewoon alles