• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aah, het universum is me gunstig gezind vandaag.*O*


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Streaming streaming. :3 voor wel 0 kijkers (:

    Ik moet dringend iets eten want ik heb echt geen energie.


    <3

    why try amirite
    giving up is waaaaay more fun


    Heaven is a place that we all have

    Laasyanir schreef:
    Oke, cool. Bedankt voor dit
    // ik voel me nog steeds vreselijk ziek door de bijwerkingen
    // eigenlijk hoop ik op hetzelfde weer als vorig jaar, met die dikke lagen ijs op de straten enzo. Lekker ijsvrij


    Ijsvrij? Mocht je willen xd
    Jammer genoeg bestaat dat niet in Nederland.


    Ich liebe dich 27.12.23

    lol, je blijft me dingen beloven. We zouden nog eens uit eten gaan, een dagje naar de stad en ook de bioscoop kan op het lijsjte met dingen die je beloofd hebt, maar niet na kan komen.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    mijn vader heeft echt serieus de grootste beanie collectie ever.
    en het grappige is hij veranderd van beanie minstens 4 x per dag i am not even kidding.

    Kawasaki schreef:
    mijn vader heeft echt serieus de grootste beanie collectie ever.
    en het grappige is hij veranderd van beanie minstens 4 x per dag i am not even kidding.


    pics pics pics


    Heaven is a place that we all have

    aisthesis schreef:
    (...)

    pics pics pics

    van wat wil je foto's OVERAL LIGGEN BEANIES VAN HEM IN HUIS😂😂😂😂😂

    Kawasaki schreef:
    (...)
    van wat wil je foto's OVERAL LIGGEN BEANIES VAN HEM IN HUIS😂😂😂😂😂



    IK WIL ZIJN BEANIES ZIEEEEEN


    Heaven is a place that we all have

    ❆ Happy snowday! ❆



    (Eigenlijk wilde ik dit in iedereens gastenboek gaan spammen, maar toen realiseerde ik me dat lang niet iedereen de sneeuw kan waarderen... dus bij deze: dit is gericht naar iedereen die sneeuw wél leuk vindt haha.)

    aisthesis schreef:
    (...)


    IK WIL ZIJN BEANIES ZIEEEEEN

    hij heeft zelfs mijn beanies geclaimd 😂😂😂
    IK STUUR STRAKS FOTO

    Krolock schreef:
    ❆ Happy snowday! ❆



    (Eigenlijk wilde ik dit in iedereens gastenboek gaan spammen, maar toen realiseerde ik me dat lang niet iedereen de sneeuw kan waarderen... dus bij deze: dit is gericht naar iedereen die sneeuw wél leuk vindt haha.)

    ik hou van 3 dingen op deze aardbol
    vogels
    de maan
    EN SNEEUW

    ik heb serieus mijn ouders overgehaald om een weekje van de vakantie te plukken en te gaan skiën in turkije: palandöken 😇😭😭😭 cant frikkin wait

    all i can think about is foooood


    i put the fun in funeral

    Het voelt best wel goed dat ik heel m'n kamer heb opgeruimd.