• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Ik kan gewoon niet serieus zijn als hij met een vriend aan het praten is via iets op internet en ik zit er stilletjes bij met mijn mobiel en de camera, dus ik moet gewoon gek doen. Zie je hem met zijn vinger voor zijn mond stilletjes lachen en grijnzen, omdat ik zo vervelend ben.

Ich liebe dich 27.12.23

Ik wil naar bed, maar niet naar bed

Rest in Peace, Son of Gondor

Chirrut schreef:
    Ik wil naar bed, maar niet naar bed

Zo herkenbaar.
    Of moe zijn, maar geen zin hebben om te slapen. Wait, das geloof ik zo ongeveer hetzelfde.

Ik kan echt niks lol.

— Inner peace, it's hard to find. —

I'm still alive but I'm barely breathing.

but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

everything sucks again.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

I never should have said that. I know I'm weak.

Happy Birthday my Potter!

Bellatrix, je bent een ass-kisser lol.

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Lol adnane en ik plannen om maandag te meeten in de bib #livingthenerdlife

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Metamorphoses schreef:
    Lol adnane en ik plannen om maandag te meeten in de bib #livingthenerdlife

work it girl

Love is the message

i miss Kunikida
    sorry not sorry.

The sudden realisation dat ik over minder dan een week al weer een half jaar samen ben

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Murasakibara schreef:
    The sudden realisation dat ik over minder dan een week al weer een half jaar samen ben

So cute c:

maarreh

ik haat sneeuw

wat nu

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Mijn dasspeld is gewoon weg. Even huilen.

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."