• Hi!
    Ik kwam een hele tijd terug achter de Goodreads reading challenge. Hiermee kun je een x aantal boeken opgeven om dit jaar te lezen.
    Ik heb zelf als doel 52 boeken. Dus elke week één. Gaan jullie dit ook doen? En hoeveel boeken willen jullie gaan lezen? (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik lees niet zo vlot, dus ik ga voor 15 boeken. (:
    Maar ik ben niet zo actief op Goodreads. Misschien is het leuk om ook hier zo'n challenge te doen en bij te houden welke boeken iedereen leest? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mijn challenge in 2016 was 40 boeken te lezen, en aangezien ik er 45 uiteindelijk gelezen heb, is dat nu mijn challenge ^^ Aangezien ik meestal wel 1 tot 2 boeken per week lees, kan dat cijfer dit jaar wat minderen doordat ik minder moet pendelen, tijdens examens/vakantie minder lees etc (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ga voor 75!


    Ex astris, sciencia

    Navigator schreef:
    Ik lees niet zo vlot, dus ik ga voor 15 boeken. (:
    Maar ik ben niet zo actief op Goodreads. Misschien is het leuk om ook hier zo'n challenge te doen en bij te houden welke boeken iedereen leest? (:

    Dat vind ik een leuk idee!
    Ik lees zelf ook niet zo heel veel (te druk, helaas), dus ik denk dat ik ook voor iets van een 15 boeken zal gaan.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb mijn uitdaging op 25 boeken gezet. Ik heb het redelijk druk met mijn opleiding en in het weekend komt lezen er ook niet erg van, aangezien ik vaak bij mijn vriend ben. Maar wie weet lees ik dit jaar veel meer boeken dan ik nu op de planning heb. ^^


    oi, suzy

    Navigator schreef:
    Ik lees niet zo vlot, dus ik ga voor 15 boeken. (:
    Maar ik ben niet zo actief op Goodreads. Misschien is het leuk om ook hier zo'n challenge te doen en bij te houden welke boeken iedereen leest? (:


    Oeh dat was ik stiekem ook van plan, maar moest nog even nadenken hoe ik dit wilde bijhouden.
    Ik dacht aan zoiets:

    Username / naam / x aantal boeken.
    - Titel boek, hoeveel sterren.
    (Korte recensie van een paar regels onder spoiler?)
    - etc.
    - etc.



    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    SergeantBarnes schreef:
    Ik ga voor 75!


    Dat zou ik echt niet kunnen, zoveel lezen. Xd


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Het idee van zoiets ook op Q hebben, is een leuk idee!
    Ik ga zelf voor minimaal 25 boeken. Dat moet me wel lukken.

    --> als we het over snel lezen hebben. Ooit heb ik the goblet of fire in een dag/avond uitgelezen. Toen ik nog veel las xD

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 14:47 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Mag ik de boeken die ik dit jaar al gelezen heb meerekenen? En ga ik voor 80 boeken (:

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 14:17 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Granian schreef:
    Mag ik de boeken die ik dit jaar al gelezen heb meerekenen? En ga ik voor 80 boeken (:


    Tuurlijk! Alles vanaf 1 januari 2017. Hoe wil je 80 boeken lezen? Ben je dan niet altijd (like de hele dag door) aan het lezen?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Tuurlijk! Alles vanaf 1 januari 2017. Hoe wil je 80 boeken lezen? Ben je dan niet altijd (like de hele dag door) aan het lezen?


    Wel Ik red het eigenlijk om drie boeken per week te lezen(maar dan heb ik het over boeken van Max. 400 pagina's), dus dan zit je er vrij snel aan denk ik. En dat zijn weken waarin ik werk, naar school ga, met vrienden leuke dingen doe, op Quizlet rpg en schoolwerk doe, dus in een levenloze week kom ik er wel overheen. Game of Thrones boeken doe ik zelf bijvoorbeeld ook wel een halve week tot een week over ^^ Maar dit jaar wil ik mezelf echt pushen, omdat ik ook een studie creatieve Writing wil gaan doen en om flink wat bleken gelezen te hebben hoort daar dan wel bij

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 14:22 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Scribe schreef:
    (...)

    Oeh dat was ik stiekem ook van plan, maar moest nog even nadenken hoe ik dit wilde bijhouden.
    Ik dacht aan zoiets:

    Username / naam / x aantal boeken.
    - Titel boek, hoeveel sterren.
    (Korte recensie van een paar regels onder spoiler?)
    - etc.
    - etc.



    Ja, dat klinkt tof. Misschien is genre erbij ook nog interessant als mensen inspiratie op willen doen voor hun eigen leeslijst?^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Granian schreef:
    (...)

    Wel Ik red het eigenlijk om drie boeken per week te lezen(maar dan heb ik het over boeken van Max. 400 pagina's), dus dan zit je er vrij snel aan denk ik. En dat zijn weken waarin ik werk, naar school ga, met vrienden leuke dingen doe, op Quizlet rpg en schoolwerk doe, dus in een levenloze week kom ik er wel overheen. Game of Thrones boeken doe ik zelf bijvoorbeeld ook wel een halve week tot een week over ^^ Maar dit jaar wil ik mezelf echt pushen, omdat ik ook een studie creatieve Writing wil gaan doen en om flink wat bleken gelezen te hebben hoort daar dan wel bij


    HOE DAN?! vertel me je geheim. (zip) Dan kan ik dit jaar ook al de boeken die ik wil lezen -lezen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    HOE DAN?! vertel me je geheim. (zip) Dan kan ik dit jaar ook al de boeken die ik wil lezen -lezen.

    Ik ben ook weg benieuwd haha. Over een boek van 400 bladzijden doe ik een maand.

    Ik las wel dat sommige mensen tijdens het lezen ieder woord uitspreken in hun hoofd (ik doe dat ook) en dat lezen daardoor langzamer gaat. Ligt het misschien daaraan?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik lees half onbewust, en spreek alleen moeilijke woorden uit in mijn hoofd, waardoor ik misschien ietjes sneller lees haha, maar ik krijg wel alles mee

    Maar op zich heb ik tot nu toe ook vaak dat ik in een week drie boeken lees en dan vervolgens twee maanden niet lees, wat ik nu dus wil veranderen


    We've lived in the shadows for far too long.