• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Selden schreef:
    Is er zo nergens een brug waar ik me af kan gooien ofzo?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    OMGOMGOMGSNEEEUW.⛄⛄⛄⛄⛄


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    aaah kim ik ken de struggle van antibiotica. gelukkig maar 1 keer moeten innemen he.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 22:46 ]


    Heaven is a place that we all have

    Mylintis schreef:
    OMGOMGOMGSNEEEUW.⛄⛄⛄⛄⛄

    NOG IEMAND DIE MIJN VREUGDE DEELT OMG
    ik zit serieus te overwegen om mijn wekker te zetten want om vier uur gaat het hier sneeuwen (cat)

    Fleimkepa schreef:
    (...)

    Lol, overgeven mag je gewoon zeggen hoor ^^
    Wat zou daar verkeerd aan zijn xd

    Misschien dat mensen net eten ofzo, of dat ze dat niet lekker vinden om te lezen. Just to be sure

    aisthesis schreef:
    aaah kim ik ken de struggle van antibiotica. gelukkig maar 1 keer moeten innemen he.

    Het waren wel direct 2 pillen tho, met 500 mg per stuk. En ik ben al zo gevoelig voor bijwerkingen. :(

    // Ik moet echt snel op bed gaan liggen. Dan maar een keer geen tanden poetsen. Voordeel is dat ik voor het eerst sinds 2 weken voor 12 uur op bed lig.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 22:49 ]

    "Hey hoe zie ik er uit?"
    "Lelijk, zoals altijd."

    Wat voor film is dit oml :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    pindas met teriyakismaak


    Heaven is a place that we all have

    Murasakibara schreef:
    "Hey hoe zie ik er uit?"
    "Lelijk, zoals altijd."

    Wat voor film is dit oml :'D

    same.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Het waren wel direct 2 pillen tho, met 500 mg per stuk. En ik ben al zo gevoelig voor bijwerkingen. :(

    // Ik moet echt snel op bed gaan liggen. Dan maar een keer geen tanden poetsen. Voordeel is dat ik voor het eerst sinds 2 weken voor 12 uur op bed lig.


    ohh dats echt kut. ik krijg dat ook niet door mijn keel en zeker niet zo'n hoge dosis. moet er ook altijd van kotsen

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 22:51 ]


    Heaven is a place that we all have

    Occamy schreef:
    GRMBL
    EJSHSHSJDHSJSJSBSJD
    SJSJDGSJSJSJSSHSJ
    WAAROM STOM WEER/LOT WAAROM

    Kan ik niet gewoon één keer dat alles naar mijn zin gaat? Dat gewoon iedereen kan komen zonder brokken of scheuren? Dat niet iedereen verhoopt en onverhoopt moet afzeggen?
    Was het omdat ik openlijk meerdere keren heb gezegd dat ik er écht heel veel zin in heb en dat mij dan gewoon alles misgund wordt?
    Laat mij gewoon mijn verjaardag vieren en dan kan iedereen komen en is iedereen gezond en iedereen is blij.
    SNOTVERKOFFIE STOM VERDOMD KUTLEVEN


    Ik vind het zo naar, Sofie :c Maar als het weer echt dusdanig tegenzit, kom ik gewoon een ander keertje, goed? En de rest doet dat dan vast ook c:


    Happy Birthday my Potter!

    Ik lig in bed, kan de misselijkheis snel over zijn?

    Laasyanir schreef:
    Ik lig in bed, kan de misselijkheis snel over zijn?


    leg je gsm weg en sluit je ogen. op je gsm gaan kan het soms enkel verergeren.


    Heaven is a place that we all have

    Mijn hoofd ziet er momenteel echt niet uit gewoon ugh. I need make up.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mascaravegen op het hotel dekbed wiehoe.
    Lekker janken terwijl de rest van de familie slaapt of bijna slaapt. Oma, ik mis je zo fucking erg.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Gamen is echt m'n passie, echt waar. Maar het runnen van deze tribe begint gewoon een fulltime job te worden, als je bedenkt dat ik ruim 12 uur per dag speel en m'n vriend 17, alleen maar om alles bij te houden. Heb nauwelijks tijd om te schrijven of dergelijk.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"