• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I think it's easy for people to mistake smiling for happiness.


    kindness is never a burden.

    Tarjei schreef:
    I think it's easy for people to mistake smiling for happiness.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nou ik kan wel merken dat mijn geschreven Engels niet meer op en top is. Tenminste, niet op dat niveau. Dat wordt wel pijnlijk duidelijk zodra je het daadwerkelijk moet gebruiken.

    Yay cheesecake, brownies, chips en chocolade.

    OMFG IS ER IEMAND NAAR THUIS AAN HET KIJKEN

    IK FLIP ECHT OM JESSICA WTH HAPPENED WIL IEMAND FANGIRLEN PLS


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Lol wat een dramatische cda reclame :')


    Happy Birthday my Potter!

    En nu zit ik te huilen om Tadashi Hamada en kijken m'n neefje en nichtje me aan alsof ik gek ben. Dan moeten jullie maar niet voor Big Hero 6 kiezen, kinders.


    Hanscom schreef:
    En nu zit ik te huilen om Tadashi Hamada en kijken m'n neefje en nichtje me aan alsof ik gek ben. Dan moeten jullie maar niet voor Big Hero 6 kiezen, kinders.


    Ikr! Die kinderfilms zijn echt zielig. D: *insert The Lion King* *insert Bambi*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Waar is mijn dasspeld? Hallo, ik ben niks zonder mijn dasspeld. D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb zin om te huilen.

    Niet door die feedback die was best goed, alleen mijn dag was zoveel minder

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 21:01 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik voel me echt gewoon zo moedeloos. Probeer ik de stap te maken om heel voorzichtig iets aan te kaarten wat me al heel lang dwars zit, valt het helemaal verkeerd en klap ik dicht. Ik had gehoopt dat ze gewoon even had willen luisteren en me dan zonder direct te oordelen me eerst zou knuffelen. Het voelt alsof ik geen problemen meer mag hebben met alles wat er gaande is en ik probeer me ook wel zo voor te doen, maar god. Dit voelt als een eindeloos diepe put.


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Ik voel me echt gewoon zo moedeloos. Probeer ik de stap te maken om heel voorzichtig iets aan te kaarten wat me al heel lang dwars zit, valt het helemaal verkeerd en klap ik dicht. Ik had gehoopt dat ze gewoon even had willen luisteren en me dan zonder direct te oordelen me eerst zou knuffelen. Het voelt alsof ik geen problemen meer mag hebben met alles wat er gaande is en ik probeer me ook wel zo voor te doen, maar god. Dit voelt als een eindeloos diepe put.


    <3 <3 <3 <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik wil echt dood. Lol.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Haha, rekt

    Nooit begrepen waarom ze de hele Slytherin-afdeling wegsturen. Alsof iedere Slytherin door en door slecht is. Want de rest van de houses zijn zeker braaf lol.
    Ja ik voel me beledigt. :'D

    lol


    LaAt ZiEn WiE jE bENt