• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Goldstein schreef:
    Ik heb echt de neiging om mijn ex te appen simpelweg om bevestiging te krijgen dat ik niet compleet onaantrekkelijk ben :/


    Dude... als er iemand knap is dan ben jij het wel hoor. <3


    OTOFT: Bleeeh, bel nou toch eens! En je moet morgen óók naar Arnhem, dus waarom heb ik dan morgen tóch les? En hoelaat? Ik wil er op tijd zijn! Buhbuhbuh D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    wtff ik kon alles invullen bij goniometrieeee wieeeh oh god toch niet gebuisd
    het examen was gewoon verrassend gemakkelijk O.O

    en ok haha nee


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Straks word ik nog ontslagen, omdat er na dag 2 al zoveel dingen misgingen. Ik wil niet thuis komen te zitten 😭😭


    26 - 02 - '16

    "Ga je wel - doen, zodat je vandáág tenminste nog wel iets nuttigs gedaan hebt."
    Wauw, je slaagt er wel in mij met één zin behoorlijk waardeloos te doen laten voelen :W

    ik: leah je moet echt eerder in je bed kruipen
    vijf à zes uur pitten is echt niet genoeg
    examens: hahahahahahahahaha goeiken


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dougal schreef:
    (...)

    Wanneer liep je langs? DDD:
    I didn't see ya


    Ergens tussen tien en vijf voor negen


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn ondertand is er ook uit en dit heb ik dus helemaal NIET gevoeld :3


    Ich liebe dich 27.12.23

    Alle Kerstspullen naar beneden tillen is zwaar in je eentje :')


    Happy Birthday my Potter!

    Deze meid is gaar


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Make up was gelukt, maar de lerares ging er een smokey eye van maken.

    De jongen naast me in de trein heeft wiet en de geur doet me meteen aan mijn ex denken. Ugh, wat wil ik hem graag terug..

    Weer zo verslaafd aan ARK, amai.

    Ik wil een column schrijven maar het kan nog wel een paar maanden duren voordat ie er daadwerkelijk is en ik heb er geen concreet beeld bij want het gaat over Q, dus als iemand met me wilt brainstormen of z'n eigen idee wil geven zodat ik een beter beeld heb, wil diegene dan een pb'tje sturen, asjeblieft, bitte, s'il vous plait.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Urgh dit gaat niks worden, Sha. Ga ook niet hopen dat het iets wordt want hij is te goed voor jou.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh. Vroeger zou ik het reuze fijn hebben gevonden om alleen thuis te zijn voor even. Maar nu we zoveel honden hebben is het hel. Oké, ze zijn allemaal uitgelaten nog voordat papa en mama weg gingen. Dus ze hoeven nog niet uit. Maar loopse teven en daardoor reuen hebben die zich niet kunnen gedragen is hel. Chevy blijft maar kut doen en niet luisteren. En Doenya blaft de hele boel bij elkaar en ik moet erbovenuit schreeuwen, omdat dat plus stampvoeten het enigste is wat een beetje indruk op die beesten maakt. Hoewel dat ook voor zeer korte duur is steeds en ik wordt er langzamerhand wel knetter gek van. Dan nog het 's nachts wakker worden geblaft.
    Nope, zoveel honden is echt níéts voor mij. Ik kan niet wachten tot de kerstdagen. Dan ben ik tenminste bij mijn vriend van wie ik ontzettend veel houdt en daar is het tenminste rustig en hoef ik niet steeds voor oppas te spelen enzo. Kan ik tenminste mezelf zijn.

    En dan ook nog eens mijn accordeondocent die het communicatievermogen van een pindadop heeft. Hij zou me tussen 12 en 1400h bellen. Nog steeds niet gedaan. Maar gisteren zei ie hetzelfde en belde ie pas half 10 's avonds. Dus ik weet nog niet of ik morgen les heb of niet en als ie vanavond nog niet gebeld heeft zeg ik dat ik morgen aanwezig ben in Arnhen conservatorium voor die dag van alle accordeonstudenten en dan heeft hij het er daar maar mee te doen en zie ik hem daar dan wel.

    Pff, ik ben dit zo zat allemaal.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I've hit rock bottom and I'm still falling.