• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 12:31 ]


    i put the fun in funeral

    Mijn hoop is echt vervlogen. Alleen egocentrische mensen op de wereld.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 19:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hocus Pocus (cat)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Misschien moet je beter om je woorden denken? Just saying.

    // deze creatie die ik gebakken heb is echt goddelijk ^^

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 20:07 ]

    Aicantar schreef:
    Misschien moet je beter om je woorden denken? Just saying.

    // deze creatie die ik gebakken heb is echt goddelijk ^^


    Wat heb je gemaakt?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Faberge schreef:
    (...)

    Wat heb je gemaakt?

    2 plakken smak in roomboter gebakken, omgedraaid en een plak cheddar kaas er op, eitje er naast en die er later op, terwijl hij nog zacht is. Dan opeten met ketchup en whiskysaus (lol)

    // Nog 2 dagen, ik ga nu al dood van de zenuwen.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 20:14 ]

    Yeah, I'm worried.


    Your make-up is terrible

    Aicantar schreef:
    (...)
    2 plakken smak in roomboter gebakken, omgedraaid en een plak cheddar kaas er op, eitje er naast en die er later op, terwijl hij nog zacht is. Dan opeten met ketchup en whiskysaus (lol)

    // Nog 2 dagen, ik ga nu al dood van de zenuwen.


    Klinkt creatief


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Iemand moet mij echt dwingen morgen om boodschappen te doen en brood te eten, want ik denk niet dat ik nog een dag van alleen maar koekjes en pepernoten overleef :')) Ik verander echt in een hopeloos geval als ik tentamenweek heb, blijkbaar. Weer wat geleerd. (en wat ben ik nou eigenlijk opgeschoten met 'geen tijd "verspillen" aan het naar de supermarkt heen en weer lopen en lunchen? niks, ben ik bang. God, ik ben echt een idioot).


    There is freedom in the dark.

    Ugh morgen om vijf uur mijn bed uit. Ik haat deze week. Hopelijk plannen ze volgend blok beter :/


    Happy Birthday my Potter!

    Dank je wel papa, echt. Ik waardeer het ontzettend dat je me haarfijn uitlegt waarom ik zo'n waardeloos geval ben. Echt waar, hoe je verteld waarom ik een verschrikkelijke vriendin ben en hoe ik zo hard faal in het leven, dat is zo verhelderend. Het liefste nog vind ik dat ik dit mijn hele leven lang mag hebben en dat het nooit beter word dan dit. ;D

    note to myself: een code zetten op je gsm als je uitgaan zodat
    a) je zelf geen random berichten gaat sturen
    b) anderen je gsm niet afpakken en dingen sturen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik vind mezelf best een leuk mens dus dat is het probleem niet maar ik ben toch nogal gewend dat mijn algemene omgeving me een beetje suffig en saaiïg vindt en niet al te veel op me let dus ik zit daar iedere keer weer een beetje zo van "?! omg nee JIJ bent awesome" als iemand me iets anders vertelt en ja hallo mensen van Q jullie zijn allemaal prachtige wezens en ik houd van jullie en mijn leven zou er oprecht heel anders uit hebben gezien zonder jullie


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik vind mezelf best een leuk mens dus dat is het probleem niet maar ik ben toch nogal gewend dat mijn algemene omgeving me een beetje suffig en saaiïg vindt en niet al te veel op me let dus ik zit daar iedere keer weer een beetje zo van "?! omg nee JIJ bent awesome" als iemand me iets anders vertelt en ja hallo mensen van Q jullie zijn allemaal prachtige wezens en ik houd van jullie en mijn leven zou er oprecht heel anders uit hebben gezien zonder jullie


    Maar jij bént gewoogewoon awesome. C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Childish Gambino lyrics are life.

    So insecure, no one's perfect
    We spend it, with no shame
    We blow that, like Coltrane
    We in here, like Rogain
    Or leave it, like Cobain

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 21:19 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom is het zo afschuwelijk koud?