• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 12:31 ]


    i put the fun in funeral

    "hoeveel heb jij voor latijn"

    2,5/10 lol haha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn buurjongetje, van like acht: "nee (broertje), ik ben twee jaar ouder dan jij. hoe ouder je wordt, hoe meer last je van je rug krijgt! dat is wel zo."


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoe kan iemand zo ongeorganiseerd en zo moeilijk te motiveren als ik überhaupt zo ver gekomen zijn in het leven


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Thunderfvck schreef:
    Ik ben zo moe, damn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zwanger worden op je 21ste terwijl je nog geen 1.5 jaar met je vriend hebt vind ik toch een beetje, eh ja...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik voel me zo ongelofelijk down.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn sokken waren vanochtend nat geworden met gym dus ben ik letterlijk het dorp in gefietst om vijf euro vijftig uit te geven aan nieuwe sokken omdat ik per se droge sokken wilde

    Ik ben een Mietje Eersteklas


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ... oké dat was raar. Maar bedankt dat u mijn last minute ik heb geen zin in mijn haar vandaag vlecht zo ontzettend mooi vindt mevrouw :W


    Happy Birthday my Potter!

    Waarom heb ik toch zo'n dik hoofd?


    Your make-up is terrible

    kapper: je bent 16, toch?
    me: ...
    kapper: oh.
    kapper: ik geef je wel gewoon korting


    i put the fun in funeral

    ik ga waarschijnlijk kennis in praktijk-werk doen voor mijn studie op mijn oude basisschool en ik heb er absurd veel zin in.
    en het mooiste is.
    de godsdienstdocente die in de tijd dat ik er op school zat (7 jaar geleden) voor mijn gevoel al 93 was, werkt er nog steeds.
    ik mis haar. ik haatte haar zo erg.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Dat weten we dan ook weer..

    //Vriendin geslaagd voor haar rijbewijs. Nu kan ze mij lekker rondrijden in plaats van andersom (A)

    //Wie weet heb ik binnenkort weer een bezichtiging. Met 2 mailtjes (van 2 huizen) met de vraag of ik nog interesse heb moet er wel een kans in zitten, hoop ik


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Vandaag is gewoon echt een rampzalige dag. Ik wil hier even weg, maar heb een flauw idee waar naartoe te gaan. Ugh. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    You blocked me on Facebook and now you're going to die ~ soooooo catchyyy I can't T_T


    26 - 02 - '16

    Devinsport schreef:
    Irritatielevel is toegenomen met 100% wat zorgt voor een verhoogde kans op explosies. Evacuatie aangeraden.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."