• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 12:31 ]


    i put the fun in funeral

    Een extra vak volgen was best wel goed te doen gedurende het hele blok, maar nu met alle tentamens en deadlines vind ik het toch een stuk minder leuk :c


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ugh nou de dag begint al goed #Not.


    Happy Birthday my Potter!

    Frisfris

    dat was een spontaan avontuur
    *eet rustig een halve bak nasi*


    i put the fun in funeral

    Ugh ik ben veel te zenuwachtig. Ik ben helemaal misselijk. Ik ben zo blij als het morgenavond is.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga zo echt een keertje uitvallen tegen je oml.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jupp, ik ga verkouden worden... great...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Daar ging mijn 190 dagen achter elkaar inloggen. Nu ben ik wel klaar met dat kutspel.

    Al drie dagen geen PB ><


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Wanneer je droomt dat je dat moeilijk leerstuk snapt, half wakker wordt en je wekker later zet omdat je het snapt en dus niet meer zo vroeg op hoeft te staan om te leren. En dan word je wakker EN DAN BLIJKT HET EEN DROOM TE ZIJN GEWEEST en snap je er nog helemaal geen jota van en is het al laat omdat je je wekker hebt verzet en omg. Brain, you are an asshole.


    She's imperfect but she tries

    tandarts meh


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yeey, rooster is veranderd, ben nu 3 kwartier te vroeg op school. Leuk dat ze dat doorgeven.

    Oke klasgenote leuk dat je me gisteren helemaal extatisch ging vertellen over bij welk huis van Harry Potter je hoort en wat je patronus is en al die HP shit, maar wil je me er alsjeblieft niet over appen, want ik ben te oud voor HP. De enige HP die ik lees is Lovecraft dus STOP


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Echt geweldig dit... Not.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    8 dagen :o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.