• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 12:31 ]


    i put the fun in funeral

    Ik wil moe worden, slapen, en morgen de hele dag Skyrim spelen. Ik kan niet meer wachteeeen.


    Caution first, always.

    I need Fantastic beasts so bad.


    What would Emma do?

    Thunderfvck schreef:
    Je bent mijn vriendin niet, lol.

    Is er wat aan de hand?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Is er wat aan de hand?


    Sudden realization.


    Your make-up is terrible

    Vannacht droomde ik dat ik een vriend had en vandaag heb ik de hele dag al zo'n gevoel dat ik forever alone ga zijn want ik ben awkward met jongens en ik ben niet touchy en clingy en ik weet het even niet


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sometimes i wish i could do more for you. But i just don't know how


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik vertel mijzelf 100 keer dat het goed gaat komen, dat ik hier binnenkort vanaf ben, dat ik nooit meer die fout ga maken en dat ik gewoon gelukkig ga leven, maar steeds gebeurd er iets waardoor ik mezelf uitlach dat ik überhaupt DENK dat dit ooit goed gaat komen want ik ben gewoon een hopeloos geval ngl.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wil een winterslaap houden


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ooooooooh Tom Waes! c: Dat wist ik nog niet.


    What would Emma do?

    Zelfs hier misplaatst? Vreemd.

    // Je bent gewoon gaan werken. Goedzo Lieke (bloos)

    [ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 23:15 ]

    Het is half twaalf en ik heb op dit punt echt een pauze verdiend maar ik moet nog maar drie powerpoints/notities en het gaat zo lekker vlot en ik ben er bijnaaaa terwijl ik vanochtend nog dacht dat ik het nooit af zou krijgen voor het weekend

    Ik ga dit gewoon vannacht nog afronden, dang it, wie wil er nou studeren om verstandige tijden?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik moet ophouden met Buzzfeed video's te kijken en naar bed, want de komende dagen ga ik veel doen en niet zoveel slapen.


    Your make-up is terrible

    DONE
    DONEDONEDONEDONE
    Ik ben klaar met mijn samenvatting en loop nu opeens TWEE dagen voor op mijn schema waarin ik sowieso al super veel bufferruimte had
    Het tentamen is komende woensdag pas en ik ben nu al ongeveer klaar met mijn voorbereiding omg nice


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wtf... dat is echt het naarste wat ik ooit gedroomd heb. Brrr


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    waarom doet mijn enkel zoveel pijn :C


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys