Uuugh. Thanks mom and dad. Echt waar. De kennel wordt 'm niet voor mij, maar daar was ik opzich al achter. Maar als ik met Erik door blijf gaan wordt de muziek 'm ook niet, want dan ben ik aan het werk wanneer Erik vrij is en andersom en dat werkt gewoon niet, want dan zie je elkaar nooit en kun je net zo goed geen relatie beginnen. Maar ik wil wel met deze gozer verder, zoals het er nu naar uit ziet. Dat betekend dat ik ook de muziek achter moet laten en dat is iets wat ik niet kan. Ik wíl op de podia staan. Ik wíl optreden. Eventueel met een band zoals de band die me nu heeft gevraagd of ik erbij wil. Maar nee, muziek blijft een hobby als ik met mijn vriend verder ga. En ja, daar moet ik kennelijk nu al over na gaan denken terwijl we pas drie maanden hebben en nog lang niet samen gaan wonen. Dus moet ik nu alvast een studie gaan kiezen waar ik dan maar in verder ga, zodat ik later toch aan een baan komen zal. Een baan die in Eindhoven zal plaatsvinden, want vriendlief zal vast niet al te ver van zijn huidige woning willen gaan wonen, ookal zegt hij tegen mij van wel. Maar zijn hele lichaamstaal wijst erop van niet. En ugh, ik wil niet. Ik wil het beiden. Vriendje plus muziek. :c
I want big hugs now. :c