• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 12:31 ]


    i put the fun in funeral

    Miall schreef:
    (...)

    HAHA. Dit was mijn eerste keer ooit verhuizen. :'D Ik kom uit Castricum, oorspronkelijk (bij Beverwijk en Alkmaar en zo), dus de Randstad. Wat een verschil met Groningen, seriously. :')


    Hahaha x)
    Jaa, soms kun je in een haast andere wereld terecht komen wanneer je gaat verhuizen! In Apeldoorn (wat ik me beter herinner dan Elden, want in Elden hebben we tot aan mijn 5e ofseu gewoond ) was het dus natuurlijk best wel stads. Maar hier in Roswinkel is het gewoon een boerengat. Echt een wereld van verschil!
    Ik heb je trouwens maar geappt voordat we dit hele topic volspammen. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Uuugh. Thanks mom and dad. Echt waar. De kennel wordt 'm niet voor mij, maar daar was ik opzich al achter. Maar als ik met Erik door blijf gaan wordt de muziek 'm ook niet, want dan ben ik aan het werk wanneer Erik vrij is en andersom en dat werkt gewoon niet, want dan zie je elkaar nooit en kun je net zo goed geen relatie beginnen. Maar ik wil wel met deze gozer verder, zoals het er nu naar uit ziet. Dat betekend dat ik ook de muziek achter moet laten en dat is iets wat ik niet kan. Ik wíl op de podia staan. Ik wíl optreden. Eventueel met een band zoals de band die me nu heeft gevraagd of ik erbij wil. Maar nee, muziek blijft een hobby als ik met mijn vriend verder ga. En ja, daar moet ik kennelijk nu al over na gaan denken terwijl we pas drie maanden hebben en nog lang niet samen gaan wonen. Dus moet ik nu alvast een studie gaan kiezen waar ik dan maar in verder ga, zodat ik later toch aan een baan komen zal. Een baan die in Eindhoven zal plaatsvinden, want vriendlief zal vast niet al te ver van zijn huidige woning willen gaan wonen, ookal zegt hij tegen mij van wel. Maar zijn hele lichaamstaal wijst erop van niet. En ugh, ik wil niet. Ik wil het beiden. Vriendje plus muziek. :c

    I want big hugs now. :c


    Het lijkt mij gewoon heel vroeg om daar nu al definitieve keuzes in te maken. Zoals je zelf al zegt zou het nog best lang duren voordat je gaat samenwonen, dus het lijkt mij heel onverstandig om je leve nu al te beperken


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Faberge schreef:
    (...)

    Het lijkt mij gewoon heel vroeg om daar nu al definitieve keuzes in te maken. Zoals je zelf al zegt zou het nog best lang duren voordat je gaat samenwonen, dus het lijkt mij heel onverstandig om je leve nu al te beperken


    Precies! Ik heb er wel eens een beetje over nagedacht, maar heb dat dan direct weer weggewaaid omdat who knows what the future brings. Maar mijn ouders verwachten nu al een antwoord van me. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Net effe drie jongens op hun plek gezet toen ze mam aan het uitdagen waren. Ze schrokken zich te pletter. Kom niet aan mijn moeder bitches!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    Net effe drie jongens op hun plek gezet toen ze mam aan het uitdagen waren. Ze schrokken zich te pletter. Kom niet aan mijn moeder bitches!

    Well done! c;


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Irritatielevel is toegenomen met 100% wat zorgt voor een verhoogde kans op explosies. Evacuatie aangeraden.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik haat ziek zijn T_T


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Waarom val ik nu altijd vanuit het niets om?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mentys schreef:
    (...)
    Well done! c;


    Ik was mijn moeder net voor, anders had zij d'r mond opengetrokken. Ze hadden al zo de pik op haar, dus ik denk dat het dan fout had gegaan. Ze wisten ook niet dat ik bij mijn moeder hoorde, dus daarom schrokken ze zo, omdat ik al de hele tijd naast ze stond toen ze mijn moeder aan het uitdagen waren. Ik was een beetje undercover :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En er is weer gezeik thuis. Gezellig dit... -.-


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Windigo schreef:
    (...)

    Ik was mijn moeder net voor, anders had zij d'r mond opengetrokken. Ze hadden al zo de pik op haar, dus ik denk dat het dan fout had gegaan. Ze wisten ook niet dat ik bij mijn moeder hoorde, dus daarom schrokken ze zo, omdat ik al de hele tijd naast ze stond toen ze mijn moeder aan het uitdagen waren. Ik was een beetje undercover :')

    Hahaha, dan begrijp ik het ja! Gelukkig is het goed (?) afgelopen zo.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    (...)
    Hahaha, dan begrijp ik het ja! Gelukkig is het goed (?) afgelopen zo.


    Jup. Toen ik mijn mond open trok schrokken ze zo erg, dat ze tegen de draaideur aanliepen en deze vastliep :')
    En probeer dan maar boos te blijven kijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ennnn de magie van de herinneringen aan school is weg. Verstoppen in de toiletten tot de pauze is afgelopen zoals vroeger omdat je oude vrienden -10 enthousiast reageerden op je komst. Oh, de goede oude tijden.

    Leuke gezellige ochtend gehad!!!
    Helaas ook een beetje slecht nieuws..

    *Heb kaarsje aan staan om aan deze persoon te denken*.


    “It is not despair, for despair is only for those who see the end beyond all doubt. We do not.”

    Ik ben zo moe, damn.


    Your make-up is terrible