• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 12:31 ]


    i put the fun in funeral

    Ik kan het zeker waarderen als iemand me op mijn schrijffouten wijst, zeker omdat ik vaak fouten maak met d's en t's, maar om nou letterlijk ALLES te gaan verbeteren...
    Ik word een beetje moe van jou en je "geweldige aanleg voor de Nederlandse taal". Terwijl ik je onlangs zelf nog heb moeten verbeteren op een aantal gebieden.
    Iedereen heeft zo zijn ding waar die goed in is, dat wil nog niet zeggen dat je die dan ook door iedereens strop moet duwen.

    I am broken.
    Sorry aan de mensen die weten waar dit over gaat; mijn oprechte excuses, maar ik kan dit niet aan. Jullie breken mij zonder dat jullie het je realiseren.


    in love with the fictional characters, I'm sorry


    Hmm..

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 21:40 ]

    HAHA ik blijf Sherlock trash


    Caution first, always.

    You say my name like words that I made up..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh, stop met steeds onze gesprekken af te blokken. Ofwel zeg je gewoon waaraan je denkt ofwel laat je het gesprek gewoon dood gaan. Het kan mij even niet meer schelen wat je doet.


    Take me to wonderland

    Dat ik alle liedjes van Junior Eurosong nog ken. (:


    <3

    Dan niet,


    You were born original, don't die as a copy.

    Square schreef:
    Ik vind mezelf best een leuk mens dus dat is het probleem niet maar ik ben toch nogal gewend dat mijn algemene omgeving me een beetje suffig en saaiïg vindt en niet al te veel op me let dus ik zit daar iedere keer weer een beetje zo van "?! omg nee JIJ bent awesome" als iemand me iets anders vertelt en ja hallo mensen van Q jullie zijn allemaal prachtige wezens en ik houd van jullie en mijn leven zou er oprecht heel anders uit hebben gezien zonder jullie
    Constant mild ondergewaardeerd mens van het jaar award naar Inge want idk soms zal je er wel gek van worden maar je plakt al ongeveer een jaar bovenaan mijn meest gebruikte chats op Whatsapp om een reden, insert glitteremoji

    // het was de bedoeling dat ik the great gatsby ging lezen en in plaats daarvan las ik

    nog meer spock/kirk fanfic jiP JE HEBT EEN PROBLEEM DIT IS EEN INTERVENTIE


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Note to self:


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ice Age Collision Course is echt een hele leuke film!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    God, waar was ik toch mee bezig? Het is echt verschrikkelijk om oude topics te herlezen van mijn begindagen hier. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ga naar bed, ik kan het echt niet aan als mensen naast me aardappelschijfjes en pizza eten. No thanks.


    Your make-up is terrible

    Er liep net een spin over me heen. AAHH.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jongens, dit is echt pijnlijk...


    What would Emma do?