• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 12:31 ]


    i put the fun in funeral

    Miall schreef:
    (...)

    Dat vind ik een heel goede vraag.


    Niet alleen mods trouwens, elke crewlid ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké serieus ik kan er niks aandoen dat ik vast ben komen te staan bij de trap en niet naar Amsterdam hoef. Ik weet dat mensen mij liever kwijt zijn dan rijk en ik probeer mijzelf al zoveel mogelijk te laten verdwijnen. Ik weet dat ik er niet toe doe. Maar u hoeft echt niet boos op mij te worden. Ik heb er niet voor gekozen om geboren te worden.


    Happy Birthday my Potter!

    Devinsport schreef:
    Oké serieus ik kan er niks aandoen dat ik vast ben komen te staan bij de trap en niet naar Amsterdam hoef. Ik weet dat mensen mij liever kwijt zijn dan rijk en ik probeer mijzelf al zoveel mogelijk te laten verdwijnen. Ik weet dat ik er niet toe doe. Maar u hoeft echt niet boos op mij te worden. Ik heb er niet voor gekozen om geboren te worden.

    hey sweetheart, you matter a lot never keep that out of your mind

    Ik haat die verstandskies, wat een marteling dit. Fatsoenlijk eten is al een gigantische moeite. Hopelijk ziet de tandarts dit als spoed, want ik weet niet hoelang ik dit nog zo kan ):


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    Ik haat die verstandskies, wat een marteling dit. Fatsoenlijk eten is al een gigantische moeite. Hopelijk ziet de tandarts dit als spoed, want ik weet niet hoelang ik dit nog zo kan ):


    Ik wou dat ik jou wat kon geven van mijn totaal niet pijnlijk doorkomende verstandskiezen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yay, eindelijk eet en poepje zonder dat Baasje (mijn vriend) thuis is... Misschien weet je dat ie vanavond laat is. Anyhow. Dit is een mijlpaal voor ons wimmie :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Windigo schreef:
    (...)

    Ik wou dat ik jou wat kon geven van mijn totaal niet pijnlijk doorkomende verstandskiezen


    Ik word hopelijk vanmiddag teruggebeld. Dit is gewoon niet grappig. ):


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    (...)

    Ik word hopelijk vanmiddag teruggebeld. Dit is gewoon niet grappig. ):


    Waarschijnlijk gaat 'ie zeggen dat je pijnstillers moet nemen, want meer kunnen ze er niet tegen doen geloof ik. Of hij moet er uit gesneden worden, maar dan ben je verder van huis.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh katten die continu in je tuin komen en je vogels terroriseren... gelukkig heb ik een hond die ik los kan laten. Maar ja we zijn niet altijd thuis dus voor hetzelfde geldt gaan die beesten dan een keer aan de haal met de vogels.
    Eén van de redenen waarom ik geen kattenmens ben.

    Windigo schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk gaat 'ie zeggen dat je pijnstillers moet nemen, want meer kunnen ze er niet tegen doen geloof ik. Of hij moet er uit gesneden worden, maar dan ben je verder van huis.


    Pijnstillers werken nauwelijks nog. Mijn wang begint ook dik te worden aan de binnenkant. Zelf zou ik dat eruit laten snijden minder erg vinden dan nog langer met de pijn te blijven zitten :/


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    (...)

    Pijnstillers werken nauwelijks nog. Mijn wang begint ook dik te worden aan de binnenkant. Zelf zou ik dat eruit laten snijden minder erg vinden dan nog langer met de pijn te blijven zitten :/

    Ja snap ik. Ik hoop dat er een oplossing komt, want ze mogen je sowieso niet zo laten lopen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)
    Ja snap ik. Ik hoop dat er een oplossing komt, want ze mogen je sowieso niet zo laten lopen.


    Ook is het misschien ook minder eng voor mij als ik naar de kaakchirurg moet evt, omdat ik er al eens geweest ben. Pff.. álles beter dan dit.. Ik hoop voor het beste nu..


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    (...)

    Ook is het misschien ook minder eng voor mij als ik naar de kaakchirurg moet evt, omdat ik er al eens geweest ben. Pff.. álles beter dan dit.. Ik hoop voor het beste nu..


    Succes!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)

    Succes!


    Dankje (:


    26 - 02 - '16

    Les Misérables voor de miljoenste keer opnieuw kijken.


    — Inner peace, it's hard to find. —