• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 12:31 ]


    i put the fun in funeral

    Ik kan echt geen woord meer zeggen hier.

    Ugh, techniek is zo saai en nutteloooooooos :c


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    What? Did you expect me to wait until we made up? It has been two years. I'm sorry for having a new friend, but you can't blame me right? I didn't have anyone for a long time and it was awful. And I thought you hated me and never wanted to see me again.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik voel me echt zo kut sinds t gepreek van mn ouders van gisteravond. :c
    Ik ben een toekomstloos persoon. Bah.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb geen zin om weer de hele dag op school te zitten +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Anna kom uit je bed en ga verder met wat je allemaal moet doen plus naar college. Anders gaat het niet goed komen. Hup.


    Happy Birthday my Potter!

    Devinsport schreef:
    Anna kom uit je bed en ga verder met wat je allemaal moet doen plus naar college. Anders gaat het niet goed komen. Hup.


    Hup hup Anna, you can do it.

    Also: Matty ga verder met leren anders ga je dit tentamen vanmiddag ernstig verkloten


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Hup hup Anna, you can do it.

    Also: Matty ga verder met leren anders ga je dit tentamen vanmiddag ernstig verkloten


    Succes met je tentamen! Ik moet morgen en overmorgen meh.


    Happy Birthday my Potter!

    Succes beiden!

    Meh, I still hate myself this morning.


    Your make-up is terrible

    Devinsport schreef:
    (...)

    Succes met je tentamen! Ik moet morgen en overmorgen meh.


    Jij ook alvast succes! Ik heb vandaag, volgende week woensdag en die week erna donderdag. Dus wel lekker genoeg tijd ertussen, godzijdank. :'D Maar goed, I don't like it.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Jij ook alvast succes! Ik heb vandaag, volgende week woensdag en die week erna donderdag. Dus wel lekker genoeg tijd ertussen, godzijdank. :'D Maar goed, I don't like it.


    Dat is echt veel beter gepland dan bij mij haha. Ik heb deze week nog gewoon colleges en dan meteen twee tentamens en dan twee weken soort van vakantie, omdat ze alles al in deze week hebben gepropt -_-

    @Nikki
    Thank you c:

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 9:33 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Devinsport schreef:
    (...)

    Dat is echt veel beter gepland dan bij mij haha. Ik heb deze week nog gewoon colleges en dan meteen twee tentamens en dan twee weken soort van vakantie, omdat ze alles al in deze week hebben gepropt -_-

    @Nikki
    Thank you c:


    Wtf. :') Dat is heel erg vreemd ingedeeld... :c Welke uni dan? Wij hadden gewoon eerst zeven weken college, nu drie weken tentamens en dan begint het feestje weer van voren af aan.

    Merci NIkki!

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 9:35 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Wtf. :') Dat is heel erg vreemd ingedeeld... :c Welke uni dan? Wij hadden gewoon eerst zeven weken college, nu drie weken tentamens en dan begint het feestje weer van voren af aan.

    Merci NIkki!


    Universiteit Utrecht faculteit geesteswetenschappen :') Voordeel is wel dat ik in de schouwburgweek vrij ben van studie hierdoor, waardoor ik mij dan enkel hoef te focussen op de musical die week.

    Ot: koffie is echt geweldig.


    Happy Birthday my Potter!

    Devinsport schreef:
    (...)

    Universiteit Utrecht faculteit geesteswetenschappen :') Voordeel is wel dat ik in de schouwburgweek vrij ben van studie hierdoor, waardoor ik mij dan enkel hoef te focussen op de musical die week.

    Ot: koffie is echt geweldig.


    Wat studeer je? :3 Ik studeer in Groningen, dat is best prima geregeld, op zich. :'D
    Schouwburgweek? Nooit van gehoord.. ;o

    // Ik wil een boomhut.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Wat studeer je? :3 Ik studeer in Groningen, dat is best prima geregeld, op zich. :'D
    Schouwburgweek? Nooit van gehoord.. ;o

    // Ik wil een boomhut.


    Media en cultuur, voorheen theater-, film- en televisiewetenschappen.

    Schouwburgweek is de uitvoeringen week van mijn musical vereniging . We noemen het zo omdat je bijna de hele tijd in de schouwburg bent voor technische doorloop, generale repetitie en uitvoeringen.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 9:53 ]


    Happy Birthday my Potter!