• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 12:31 ]


    i put the fun in funeral

    Hou op met je Ravenclaw, Pottermore! Ik wil dat scherm niet blauw, groen of geel zien springen, maar prachtig Gryffindor rood!
    Ik heb die test nu 5x gedaan en er kwam 3x Ravenclaw, 1x Slytherin en 1x Hufflepuff uit.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Devinsport schreef:
    (...)

    Media en cultuur, voorheen theater-, film- en televisiewetenschappen.

    Schouwburgweek is de uitvoeringen week van mijn musical vereniging . We noemen het zo omdat je bijna de hele tijd in de schouwburg bent voor technische doorloop, generale repetitie en uitvoeringen.


    Ooohh ik hou van het theater en toneelspelen. :3 Very nice! En alvast veel plezier!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Streetrat schreef:
    Hou op met je Ravenclaw, Pottermore! Ik wil dat scherm niet blauw, groen of geel zien springen, maar prachtig Gryffindor rood!
    Ik heb die test nu 5x gedaan en er kwam 3x Ravenclaw, 1x Slytherin en 1x Hufflepuff uit.


    En ik kom uit op fucking Gryffindor en wil Slytherin. Ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uuugh. Thanks mom and dad. Echt waar. De kennel wordt 'm niet voor mij, maar daar was ik opzich al achter. Maar als ik met Erik door blijf gaan wordt de muziek 'm ook niet, want dan ben ik aan het werk wanneer Erik vrij is en andersom en dat werkt gewoon niet, want dan zie je elkaar nooit en kun je net zo goed geen relatie beginnen. Maar ik wil wel met deze gozer verder, zoals het er nu naar uit ziet. Dat betekend dat ik ook de muziek achter moet laten en dat is iets wat ik niet kan. Ik wíl op de podia staan. Ik wíl optreden. Eventueel met een band zoals de band die me nu heeft gevraagd of ik erbij wil. Maar nee, muziek blijft een hobby als ik met mijn vriend verder ga. En ja, daar moet ik kennelijk nu al over na gaan denken terwijl we pas drie maanden hebben en nog lang niet samen gaan wonen. Dus moet ik nu alvast een studie gaan kiezen waar ik dan maar in verder ga, zodat ik later toch aan een baan komen zal. Een baan die in Eindhoven zal plaatsvinden, want vriendlief zal vast niet al te ver van zijn huidige woning willen gaan wonen, ookal zegt hij tegen mij van wel. Maar zijn hele lichaamstaal wijst erop van niet. En ugh, ik wil niet. Ik wil het beiden. Vriendje plus muziek. :c

    I want big hugs now. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Uuugh. Thanks mom and dad. Echt waar. De kennel wordt 'm niet voor mij, maar daar was ik opzich al achter. Maar als ik met Erik door blijf gaan wordt de muziek 'm ook niet, want dan ben ik aan het werk wanneer Erik vrij is en andersom en dat werkt gewoon niet, want dan zie je elkaar nooit en kun je net zo goed geen relatie beginnen. Maar ik wil wel met deze gozer verder, zoals het er nu naar uit ziet. Dat betekend dat ik ook de muziek achter moet laten en dat is iets wat ik niet kan. Ik wíl op de podia staan. Ik wíl optreden. Eventueel met een band zoals de band die me nu heeft gevraagd of ik erbij wil. Maar nee, muziek blijft een hobby als ik met mijn vriend verder ga. En ja, daar moet ik kennelijk nu al over na gaan denken terwijl we pas drie maanden hebben en nog lang niet samen gaan wonen. Dus moet ik nu alvast een studie gaan kiezen waar ik dan maar in verder ga, zodat ik later toch aan een baan komen zal. Een baan die in Eindhoven zal plaatsvinden, want vriendlief zal vast niet al te ver van zijn huidige woning willen gaan wonen, ookal zegt hij tegen mij van wel. Maar zijn hele lichaamstaal wijst erop van niet. En ugh, ik wil niet. Ik wil het beiden. Vriendje plus muziek. :c

    I want big hugs now. :c


    Awh Yo. Er moet toch een manier zijn om de boel te combineren? D: Mijn moeder had ook veel avondwerk door de koren en operettes en mijn vader juist niet door zijn werk in de supermarkt. Het moet gewoon kunnen :/


    Happy Birthday my Potter!

    Wauw, na vier jaar is Rutger straks eindelijk meer dan een mythe ^^

    // Je bent al vijf minuten aan het opslaan stomme game (cat)

    Devinsport schreef:
    (...)

    Awh Yo. Er moet toch een manier zijn om de boel te combineren? D: Mijn moeder had ook veel avondwerk door de koren en operettes en mijn vader juist niet door zijn werk in de supermarkt. Het moet gewoon kunnen :/


    Ja I dunno. Mijn ouders kunnen soms enorm op me inspelen. En ik heb een vriend die dat ook kan. Dus ik ben nu gewoon even compleet in de war en het huilen staat me nader dan het lachen. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Uuugh. Thanks mom and dad. Echt waar. De kennel wordt 'm niet voor mij, maar daar was ik opzich al achter. Maar als ik met Erik door blijf gaan wordt de muziek 'm ook niet, want dan ben ik aan het werk wanneer Erik vrij is en andersom en dat werkt gewoon niet, want dan zie je elkaar nooit en kun je net zo goed geen relatie beginnen. Maar ik wil wel met deze gozer verder, zoals het er nu naar uit ziet. Dat betekend dat ik ook de muziek achter moet laten en dat is iets wat ik niet kan. Ik wíl op de podia staan. Ik wíl optreden. Eventueel met een band zoals de band die me nu heeft gevraagd of ik erbij wil. Maar nee, muziek blijft een hobby als ik met mijn vriend verder ga. En ja, daar moet ik kennelijk nu al over na gaan denken terwijl we pas drie maanden hebben en nog lang niet samen gaan wonen. Dus moet ik nu alvast een studie gaan kiezen waar ik dan maar in verder ga, zodat ik later toch aan een baan komen zal. Een baan die in Eindhoven zal plaatsvinden, want vriendlief zal vast niet al te ver van zijn huidige woning willen gaan wonen, ookal zegt hij tegen mij van wel. Maar zijn hele lichaamstaal wijst erop van niet. En ugh, ik wil niet. Ik wil het beiden. Vriendje plus muziek. :c

    I want big hugs now. :c


    Waarom zou je je vriend en muziek niet kunnen combineren? :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Frey_ schreef:
    Wauw, na vier jaar is Rutger straks eindelijk meer dan een mythe ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    waarom wil fb zo graag dat ik luchtverkeersleider word like
    ik kan niet eens met meer dan twee pannen tegelijk koken

    [ bericht aangepast op 26 okt 2016 - 10:35 ]


    i put the fun in funeral

    Miall schreef:
    (...)

    Waarom zou je je vriend en muziek niet kunnen combineren? :c


    Omdat hij niet helemaal achter mijn muziek staat. Hij probeert het echt wel, dat wel. Maar hij heeft niks met muziek en is best jaloers aangelegd. Niet in de zin van dat ik niet eens met andere gozers praten mag. Zo erg is ie niet. Maar stel nou dat ik in een band zou zitten (wat binnenkort waarschijnlijk ook gebeuren zal) dan is hij bang dat hij me verliezen gaat.
    Dus dan zullen het vast wel discussies worden over mijn muziek, aangezien hij het niet helemaal aan zal kunnen dat ik er niet ben wanneer hij klaar is met werken. In dat opzicht had ik beter een relatie aan kunnen gaan met een muzikant, maar ik ben nu eenmaal voor deze gozer gevallen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Omdat hij niet helemaal achter mijn muziek staat. Hij probeert het echt wel, dat wel. Maar hij heeft niks met muziek en is best jaloers aangelegd. Niet in de zin van dat ik niet eens met andere gozers praten mag. Zo erg is ie niet. Maar stel nou dat ik in een band zou zitten (wat binnenkort waarschijnlijk ook gebeuren zal) dan is hij bang dat hij me verliezen gaat.
    Dus dan zullen het vast wel discussies worden over mijn muziek, aangezien hij het niet helemaal aan zal kunnen dat ik er niet ben wanneer hij klaar is met werken. In dat opzicht had ik beter een relatie aan kunnen gaan met een muzikant, maar ik ben nu eenmaal voor deze gozer gevallen.


    Ik snap zeker wel dat hij zich zo voelt, maar hij zou je niet voor het blok moeten zetten, eigenlijk. Het is moeilijk maar in een relatie moet je geven en nemen, denk ik. Dit is jouw droom en die moet je uit laten komen, Yolanda! Dat is mijn mening, haha.
    Maak duidelijk dat hij je niet gaat verliezen, dat je bij hem blijft, wat er ook gebeurt. (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Klote verstandskies T_T


    26 - 02 - '16

    Hehehe, dan versla je twee volwassen mannen (en nerds) in een quiz over Tolkien ^^


    Stenenlikker

    Miall schreef:
    (...)

    Ik snap zeker wel dat hij zich zo voelt, maar hij zou je niet voor het blok moeten zetten, eigenlijk. Het is moeilijk maar in een relatie moet je geven en nemen, denk ik. Dit is jouw droom en die moet je uit laten komen, Yolanda! Dat is mijn mening, haha.
    Maak duidelijk dat hij je niet gaat verliezen, dat je bij hem blijft, wat er ook gebeurt. (:


    Klopt. Mijn eigen dromen gaan vóór een vriendje. Eigenlijk. Eigen leven gaat voor, of hoe men dat ook precies zeggen mag. Ik denk dat ik het er gewoon met hem over moet hebben. Dan weet ik waar hij staat, maar weet hij ook waar ik sta en wat ik wil.
    Dat duidelijk maken dat hij me niet zal verliezen doe ik iedere dag al zo wat. Maar dat is via whatsapp, om het dat in real ook te vertellen is vast geen dom plan. Dankje. (:

    Sowieso ben ik denk ik gewoon te overstuur op dit huidige moment om helemaal helder te denken. Heb ik wel vaker wanneer me iets is overkomen. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •