• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I'm beat but I'm not broken.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oke, nu heb ik even een goed glas jenever nodig...of een fles.


    Take me to wonderland

    Dit is gewoon te gek voor woorden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo'n dag waarop je in de spiegel kijkt en denkt 'damn ik zie er goed uit wow' en dan op de weegschaal gaat staan met de totale verwachting dat je bent afgevallen

    en dat je in plaats daarvan twee kilo bent aangekomen en een nieuw rond getal hebt bereikt dat je nog nooit eerder hebt bereikt ohgod ohgod ohgod ik ga mijn moeder achterna dit is echt een heel ongezond nummer ik wil huilen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    jongen: wil je eens een keer wat drinken?
    ik: sure wtf
    ik: *doet fb research naar met wie de fuck ik eigenlijk heb afgesproken*
    ik: *komt erachter dat er een kans van 28% is dat deze persoon connecties heeft met mijn ex*
    ik: nope im out


    i put the fun in funeral

    Omg m'n ma en der vriend hebben voor me geregeld dat ik autorijles krijg. Wat is dit <3 Deze week is te goed om waar te zijn <3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    let the season of not wearing bras begin


    i put the fun in funeral

    Ik wil het nieuwe Epica album luisteren, maar ook schrijven en dat gaat bij mij niet zo goed samen :C


    Stenenlikker

    Dude wtf. Ik heb doorgeslikt om niet ongesteld te zijn in me eerste werkweek. Ik heb hem elke dag geslikt, elke dag rond dezelfde tijd. Wtf komt dit bloed doen. Waarom nu? Waarom me eerste week? Is t me niet gegund om een rustige eerste werkweek te hebben? Alsof t niet stressvol genoeg is zonder ongesteld te zijn..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Could've been worse, maar dit was op zo'n twintig verschillende kleine manieren een beetje een rotdag, eigenlijk, jeetje.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nee, nee, nee... don't tell me that just sing is only on ps fucking four... NO
    En het spel heeft ook nog een liedje van Shawn Mendes. WHYYY. Fuck you ps4, nazi!

    [ bericht aangepast op 3 okt 2016 - 20:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    We gaan maar weer even stomen zodat ik morgen iig wel kan gaan werken. :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ow, oeps. Dat was een pot appelmoes van 750 gram die nu in mijn buik zit... Damn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    God, nee. Niet nu... Niet nu breken, Shania. Waag het niet.


    — Inner peace, it's hard to find. —