• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Waarom is de verwarming in de bus aan?

    Bwaaaaaah D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aliens, come get me, I'm more than ready.


    Heaven is a place that we all have

    Straks voor het eerst werken.. zin in!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kan deze man niet een beetje vooruit gaan?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bungou Stray Dogs, Haikyuu, Walibi Fright Night & Nishicon. Deze week wordt fantastisch <3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik hoop echt dat de dokter het net zo zorgwekkend vindt als de assistente dat ik nog steeds ziek ben want misschien krijg ik dan eindelijk bijvoorbeeld antibiotica tegen de ontsteking in mijn holtes en keel bijvoorbeeld. Of iets anders dat helpt. Idc what.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga vrijdag naar Eindhoven om een game te beta testen. Yay


    26 - 02 - '16

    Beiden ogen doen nu pijn... Eergister rechts, gister links en vandaag beiden... wat is dit. Het voelt nog altijd alsof er korreltjes in zitten, maar er is niets te zien. Ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo erg te twijfelen of ik naar college ga of niet..


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kan het alweer weekend zijn..?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Montagnes schreef:
    Aliens, come get me, I'm more than ready.

    I'm going with you


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Je bent helemaal niet ziek, je hebt gewoon met die slet afgesproken vandaag -.-


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik heb zoveel te doen, maar in plaats daarvan zit ik in mijn pyjama op Reddit.


    Your make-up is terrible

    Finally ik krijg antibiotica. Over een week ben ik vast eindelijk helemaal beter ^^


    Happy Birthday my Potter!