• Hallooow mensen!

    Wat ik me nou dus eigenlijk afvroeg: Kunje ook coontails maken als je krullend haar hebt? Want ik vind coontails echt hip en mag m'n haar niet stijlen van m'n moeder. En dan ook geen kleine kroezige krulletjes, maar grovere krullen.

    Antwoord A.U.B.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Dunno,
    Ik vind Coontails zowizo lelijk
    Moet je eens aan een kapper vragen of zo ;D


    death to the one at the end of the serenade.

    coontails neit lelijk :|


    Crack a bottle

    en ik weet ook niet of dat kan sgatz (K)


    Crack a bottle

    Owkee


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Poe.. geen idee. Maar ben er sowieso geen fan van.


    No growth of the heart is ever a waste

    JIJ JOU HAAR NIET MOOG STIJL ?


    Take My Hand Take A Breath ...

    geen idee .. ik denk persoonlijk dat het niet kan omdat krullen soms anders vallen [tog?] en dan is de lijn weg.. x3


    We can only learn to love by loving.

    geen idee .. ik denk persoonlijk dat het niet kan omdat krullen soms anders vallen [tog?] en dan is de lijn weg.. x3

    krullen kunnen anders vallen, ik heb er zelf äber ik vind coontails niet zo mooi

    Het kan opzich wel.. Maar dan moet je heel goed opletten als je aan het verfen bent. Je moet het dan echt krul voor krul doen. En je kan niet echt grotere plukken doen.. Ik heb het een keer gedaan voor een vriendin met krullen en dat ging opzich best. Alleen wat een beetje jammer is dat je het niet echt "herkend" als coontails omdat het anders valt door je krullen. Ik zou het niet doen...

    dunno, een meisje bij mij op school had het wel..


    AAP

    Ik denk dat je het dan idd niet echt herkend omdat krullen anders vallen.. Ik heb zelf ook krullen, maar ik heb alleen highlights in mn haar.. x3


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ik zou het niet doen met krullend haar.Tja ik vind coontails niet passen bij krullend haar.Maar wtf waarom mag jij je haar niet stijlen?Was dat nou weer voor kutstreek van je moeder >.<


    Lalalalalalalala.

    ik zit met het zelfde probleem
    en ik mag het ook niet stijlen hoor..


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    ik heb coontails en mijn haar krult niet.
    Nu heeft mijn vriendin dat ook eens geprobeert en zij heeft wel krullen. je kunt het echt niet goed zien hoor. het is heel erg onoverzichtelijk. je mag het heus wel proberen hoor , maar met krullen valt het echt niet op.
    --' jammer tog hé , krullend haar is irri (vind ik)


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    je kunt je haar ook stijl föhnen..
    en coontails neem je beter in extensions,
    dat is 100x makkelijker


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3