• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Het is raar geen oorbellen in te hebben haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Er is een Grumpy Cat kleurboek. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil aardappels! We eten al zesmiljard weken rijst, spagetti dingen en cous cous. Ugh. Ik ben toch een Hollander?!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ff janke


    Caution first, always.

    Felicious schreef:
    Ik wil aardappels! We eten al zesmiljard weken rijst, spagetti dingen en cous cous. Ugh. Ik ben toch een Hollander?!


    Aardappelen worden zwaar overschat (cat)


    Happy Birthday my Potter!

    Nee, ik hoef geen eten. Natuurlijk maakt het me niet uit dat dit de derde avond op rij is, dat ik niet voor het eten gevraagd wordt.

    // Er was vandaag een meisje dat Harley Quinn aan het cosplayen was. Of in ieder geval soortgelijke kleren en haar had. She was cute as fuck, ik had tegen haar moeten praten. Maar het is zo stom als de caissière met je probeert te flirten, dus ik deed het maar niet.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2016 - 18:32 ]

    Athlone schreef:
    Mijn hond

    Ik: "Pickles! Kom, Pickles! Kom maar naar binnen! Piiiiiiickleees! Allez, kom maar Pickles! Kom! Kom dan! PICKLES, KOM HIER!"
    Pickles: *negeert baasje en blijft zitten*
    Ik: "Pickles! Eten-"
    Pickles: *vliegt naar binnen*

    Me


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dit soort dingen brengen me in de war.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Godver, hoe kunnen jullie dit flikken, stelletje malle kutten. Wie mijn beste vriendin pijn doet doet mij pijn en serieus, fuck off kut school!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zelfs mama gelooft in die diagnose. Ik kan wel janken, verdorie.

    Frey_ schreef:
    Zelfs mama gelooft in die diagnose. Ik kan wel janken, verdorie.


    What's wrong?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha, waarom heb ik zoveel medelijden met mijn eigen personage.


    Your make-up is terrible

    Echt hoor, als die school van haar hier geen oplossing voor gaat verzinnen sta ik daar voor de deur. Niemand komt op deze manier aan mijn beste vriendin!
    :@


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'Borderline erotic'.
    Buzzfeed, please stop this shit. It's not a joke.

    Ruin schreef:
    Echt hoor, als die school van haar hier geen oplossing voor gaat verzinnen sta ik daar voor de deur. Niemand komt op deze manier aan mijn beste vriendin!
    :@


    Wat is er? ;o


    Your make-up is terrible