• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Classy opgezwollen paarsblauwe lip, omdat mijn vriendje per ongeluk zijn elleboog tegen mijn mond aan ramde. Commissiefoto wordt een pareltje


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik wil Legolas als mijn vriend. Ben ik nu triest? :')
    Spawn gewoon even iemand zoals hij irl for me pls thx.

    Een volle les over hoe je het alleen kan maken in het leven als je knap bent. Alsof ik nog niet onzeker genoeg ben (cat)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Even kleuren was wel leuk. Ik wil een nieuw kleurboek though. Deze heeft te simpele tekeningen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben te veel afgeleid. :W


    Ik wil een tuin vol egels

    Okay de schade is extreem beperkt. How the bloody fuck did I do that. Ik kan gewoon mijn beide vakken nog halen dit blok zonder echte problemen, terwijl ik al 4 weken ziek ben :')


    Happy Birthday my Potter!

    "groeps"werk :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Schrijven. Geen afleidingen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Sherlock Holmes A Gay of Shadows blijft gewoon fucking leuk. c:


    Caution first, always.

    Ik ben het niet eens met deze stommestommestommestomme diagnose, ik ga bewijs zoeken dat het niet waar is. Beware psychiatrist.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2016 - 16:46 ]

    Devinsport schreef:
    Okay de schade is extreem beperkt. How the bloody fuck did I do that. Ik kan gewoon mijn beide vakken nog halen dit blok zonder echte problemen, terwijl ik al 4 weken ziek ben :')


    Zo goed ben je gewoon. :Y)


    OTOFT: Meh, ik heb geloof ik bijna alle accordeonmuziek op Youtube inmiddels wel beluisterd. Althans, zo voelt het. Toch mis ik de goede nummers, de nummers die mij doen zeggen: ''Dát wil ik spelen!''. Aan de andere kant, misschien is er wel een heel gedeelte op youtube wat ik nog níét ben tegengekomen. Hoewel ik echt niet zou weten hoe ik er dan bij zou moeten komen, bwaaah, nieuwe muziek zoeken is zo moeilijjjkkk. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zit al een maand thuis. It's not fair.


    26 - 02 - '16

    Mijn hond

    Ik: "Pickles! Kom, Pickles! Kom maar naar binnen! Piiiiiiickleees! Allez, kom maar Pickles! Kom! Kom dan! PICKLES, KOM HIER!"
    Pickles: *negeert baasje en blijft zitten*
    Ik: "Pickles! Eten-"
    Pickles: *vliegt naar binnen*


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    ok bye

    [ bericht aangepast op 3 okt 2016 - 17:14 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wat dacht je van or-i-gi-na-li-teit? Precies, iets wat je zelf bedenkt? :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.