• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Moet ik gaan slapen? Ja. Definitely. Maar ik wil niet. Morgen wordt weer een rotdag. Hoe langer ik opblijf, hoe langer ik het uitstel.
    (Stiekem schreef ik deze post omdat ik geen 666 posts wilde :o.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 0:21 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Athlone schreef:
    Moet ik gaan slapen? Ja. Definitely. Maar ik wil niet. Morgen wordt weer een rotdag. Hoe langer ik opblijf, hoe langer ik het uitstel.
    (Stiekem schreef ik deze post omdat ik geen 666 posts wilde :o.


    Preach. Zo geen zin in deze dag :/


    26 - 02 - '16

    Ik zou het liefst alle verdrietige mensen bij elkaar gooien, een bak ijs en een dekentje geven en waanzinnig slechte komedies en jankfilms kijken. Omdat het kan. En omdat ik nu trek heb in ijs

    Edit: en meebrullen met gouwe ouwe's en just dance spelen.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 1:16 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Het kind heeft sinds ik op bed lig alleen nog maar gehuild.

    Wat een kut nacht. Was er maar een manier waarop ik niks kan horen..

    // ik vraag weer normaal of het licht op haar kamer uit mag als ze beneden zitten met het kind, en krijg meteen gesnauw terug. Dan niet, fuck jullie dan als ik chagrijnig ben omdat ik niet kan slapen.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 7:52 ]

    Als ik de dedication heb om om twintig voor 7 's ochtends mijn Bachelorpaperonderwerp door te geven, dan kan je toch tegen half acht iets laten weten??
    Pleaaaaaaaaaaaase.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het enige waar ik me aan stoor bij jou is dat je al gauw denkt dat jij het bij het juiste eind hebt en dit door wilt drukken. Je hebt dan misschien een jaar "ervaring", maar dat wil niet zeggen dat je dan overal een woordje over klaar moet hebben staan. Bovendien valt me het dan nog wel tegen wat je in dat jaar geleerd hebt.

    Maar dat terzijde, het is fijn om weer wat mensen om me heen te hebben.

    Hmn. Ik moet denk ik maar weer met een kussentje onder mijn benen slapen;of mijn matrassen even omwisselen, want mijn benen krampen super veel 's nachts.

    Het kan ook met de verkoudheid te maken hebben, maar het is kut.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 8:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bloodborne schreef:
    Ik zou het liefst alle verdrietige mensen bij elkaar gooien, een bak ijs en een dekentje geven en waanzinnig slechte komedies en jankfilms kijken. Omdat het kan. En omdat ik nu trek heb in ijs

    Edit: en meebrullen met gouwe ouwe's en just dance spelen.


    That would be awesome


    26 - 02 - '16

    Ruin schreef:
    Hmn. Ik moet denk ik maar weer met een kussentje onder mijn benen slapen;of mijn matrassen even omwisselen, want mijn benen krampen super veel 's nachts.

    Het kan ook met de verkoudheid te maken hebben, maar het is kut.


    Magnesium helpt daar ook tegen.

    Ugh, ik voel me echt bagger.


    Your make-up is terrible

    En nu heb ik ook ineens kenmerken van ADD. Ja leuk eh. Kan met gemak een boek vol schrijven met wat er aan me mankeert.


    26 - 02 - '16

    Bailar schreef:
    En nu heb ik ook ineens kenmerken van ADD. Ja leuk eh. Kan met gemak een boek vol schrijven met wat er aan me mankeert.


    Ik heb ADD en ASS, ben ik de enige die er geen moeite mee heeft of zo? :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)

    Ik heb ADD en ASS, ben ik de enige die er geen moeite mee heeft of zo? :')


    Ik heb het er wel even moeilijk mee.


    26 - 02 - '16

    Bailar schreef:
    En nu heb ik ook ineens kenmerken van ADD. Ja leuk eh. Kan met gemak een boek vol schrijven met wat er aan me mankeert.


    Iedereen heeft kenmerken van allerlei dingen. Dat komt omdat het karaktereigenschappen zijn die daarbij in de buurt komen, maar dat betekent niet dat je het hebt.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Iedereen heeft kenmerken van allerlei dingen. Dat komt omdat het karaktereigenschappen zijn die daarbij in de buurt komen, maar dat betekent niet dat je het hebt.


    Ja, dat zal best. Dit komt gewoon rauw op m'n dak. De een kan dat wel handelen om zo te zeggen, maar de ander niet. Ik zag het niet aankomen. Ik kwam bij de psychiater omdat ik vastliep met m'n medicatie, niet om te horen te krijgen dat er nog een label bij kan.


    26 - 02 - '16