• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik snap nooit echt waarom mensen klagen omdat er nog een vervolg komt op een filmreeks. Pirates of the Caribbean in dit geval. Als je het niets vindt, kijk het dan gewoon niet? Simpel toch.

    Ik kan echt niet meer dealen met de pijn in m'n enkel. Just stop already.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Muziek van bijna tien jaar geleden is heerlijk om weer eens te luisteren :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Wow ik heb net de helft van mijn superdure chocola met rumrozijnen en amandelen aan mijn zusje gegeven. Ik ben zo trots op mezelf.


    Your make-up is terrible

    Alina, het is middernacht, je hoort nu geen zin te krijgen om te tekenen.


    <3

    Average Unknown.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Waarom is het zo moeilijk om een leuke jongen te vinden, die mij ook leuk vind. ugh. struggles


    Love knows no limits.

    Metamorphoses schreef:
    daarom haat ik groepswerken waarbij je een tekst/verhaal moet schrijven zo
    dat gaat ten eerste toch amper met twee/drie/meer

    lol en ik moet altijd alles schrijven, want "ik kan dat beter" :W of course doe zelf gewoon fucking moeite


    Ik herken die haat heel erg, maar bij mij zit het hem meer in het feit dat ik in zulke gevallen júíst altijd alles in mijn eentje zou willen doen en dat ook weer niet helemaal eerlijk voelt tegenover groepsgenoten die wel hun best proberen te doen. :'D

    Maar sterkte, in ieder geval, want als je zit opgescheept met mensen die alles ongevraagd op jou afschuiven is dat ook heel naar.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb mijn eerste verhaal ooit afgeschreven en ik ben in tranen uit gebarsten. Wat is dit? ;')

    Ondanks dat het een short story was, heb ik echt nog nooit een story af weten te schrijven. (Al komt er nog een epiloog)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    I hate waiting.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is blijkbaar ook nooit goed -.-


    16 - 09 - '17

    Yess, beide oren ontsteking :Y)
    Wooowwww zulke toffe oren. Is ook echt niet de eerste keer^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik zou niet zo veel lessen moeten missen maar verdikkeme ik voel me kut :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    En daar gaan we weer...

    Wow, waarom ben ik zo chagrijnig


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)