• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wat heb ik verkeerd gedaan? Echt, je maakt me kapot. Geef eens een keertje antwoord en wees dui-de-lijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik HAAT dit. Ik voel me zo focking machteloos. WANNEER IS DIT KUTGEVOEL VOORBIJ? I guess never.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    oké morgen moet ik echtechtecht weer naar school want ik raak de controle over mijn leven kwijt zo blijkt maar weer


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Fucking hond vreet mijn chips op. Fijne dierendag x)


    26 - 02 - '16

    Namen zijn moeilijk


    Caution first, always.

    Yeji schreef:
    Ik HAAT dit. Ik voel me zo focking machteloos. WANNEER IS DIT KUTGEVOEL VOORBIJ? I guess never.


    16 - 09 - '17

    *Roept personage uit tot favoriet*

    ...Ennn hij wordt gemarteld.

    - Jeezz het is al 3 uur geweest

    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 15:09 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Soms voel ik me even heel moedig en dan ineens alsof ik dit allemaal niet ga kunnen. So what is it.


    Caution first, always.

    Naaahw, zit je achter de laptop, kruipt je kleine kat opeens bij je op schoot ^^


    Stenenlikker

    Ik vraag me af of mensen andere dingen over me zeggen als ik dood ben, lol.


    Your make-up is terrible

    Dat moment waarop je mega hard studeerd voor een toets en nog steeds maar 55% haalt -_-


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ben het daar niet mee eens pfffft. Heidegger legt het heel anders uit, dus je kan niet zeggen dat het dan geen technologisch determinisme is.


    Happy Birthday my Potter!

    Dan appt mn ex me over iets, en dan zie ik dat zijn pf met zijn nieuwe vriendin is en dat doet me zo verschrikkelijk veel pijn om te zien..... Ook omdat hij mij nooit op zijn app pf heeft gehad. Zij betekent blijkbaar zoveel meer voor hem dan ik ooit heb gedaan....


    Stenenlikker

    Devinsport schreef:
    Ik ben het daar niet mee eens pfffft. Heidegger legt het heel anders uit, dus je kan niet zeggen dat het dan geen technologisch determinisme is.


    This sounds like philosophy.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Choccywoccydoodah c: