• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Karmaaaaaa. Dat krijg je ervan.


    Your make-up is terrible

    Yooo, er wordt speciaal voor mij gefrituurd. Super chill. ^^ ik ben wel zo lief dat ik dat verdien.

    / obvious much :W

    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 18:35 ]

    arghh. De tweede begint echt slecht. al 2 onvoldoendes gehaald op toetsen waarvan ik dacht dat het best wel goed ging. :( Kut. ik haat de start van t schooljaar. Waarschijnlijk ook nog een 3 voor latijn. Maar dat zien we dan wel weer. Eerst maar ff mn 5,8 voor geschiedenis kijken of daar nog 0,2 bij kan. Ik hoop dat er een foutje is gemaakt ofzo. (en ja, voor de mensen die dat gaan vragen, op mijn school is een 6 pas voldoende) :S


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Sometimes I wonder if I'm better off dead.
    Ik weet dat hier genoeg mensen zijn die me liever kwijt dan rijk zijn, dus waarom zou het ergens anders niet hetzelfde zijn?


    Your make-up is terrible

    zo lief ben jij


    i put the fun in funeral

    Zo ongewenst heb ik mij in tijden niet meer gevoelt :/


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Wauw, ik ben zo populair (wbw) Feels good man.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 18:47 ]

    Hoe moe je kan zijn na t werken. Pff die momenten dat me hart in me keel schiet helpen niet.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Morgen beginnen mijn hoorcolleges pas om twee uur dus het wordt hoog tijd dat ik eens verder schrijf

    Ben ik de enige die af en toe, als het doodstil is, wil opspringen en 'NAAAA SEVENYA BABA QUI CHI BABO' keihard wil zingen?

    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 19:58 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik ben zo bang voor morgen.. Volgens mij ga ik straks nog janken..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Ik ben zo bang voor morgen.. Volgens mij ga ik straks nog janken..


    * huggle *
    (It's a cuddle and a hug)
    You can do it c:

    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 20:01 ]

    Ik ben zo blij!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Moet ik terug gaan met de medicatie of niet? Twijfels. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    *keyboardsmash*
    Sommige mensen... :W


    Deep inside, I've never felt alive