• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt netflix eruit? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Stagegesprek gehad en idk what to think. I'm just scared for tomorrow..


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Tallata schreef:
    arghh. De tweede begint echt slecht. al 2 onvoldoendes gehaald op toetsen waarvan ik dacht dat het best wel goed ging. :( Kut. ik haat de start van t schooljaar. Waarschijnlijk ook nog een 3 voor latijn. Maar dat zien we dan wel weer. Eerst maar ff mn 5,8 voor geschiedenis kijken of daar nog 0,2 bij kan. Ik hoop dat er een foutje is gemaakt ofzo. (en ja, voor de mensen die dat gaan vragen, op mijn school is een 6 pas voldoende) :S

    Aj that sucks. Mijn begin is nog erger haha. 4 voor economie, 5.3 voor wiskunde. 4,2 voor Duits. Waarschijnlijk een onvoldoende voor ak. En ik heb toevallig ook een 5.8 voor geschiedenis
    Maar weetje het is inderdaad nog het begin van het jaar. Je hebt nog iets van 13858292010 toetsen voor je en waarschijnlijk weetje nu hoe de toetsen van elke docent er ongv uit ziet. Dus niet de moed opgeven! : )


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik HAAT verkouden zijn. Ik kan helemaal niet meer zingen daardoor en omg, het is zo vals! AAAH


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nou tinder was leuk voor een week
    Nu is het wel weer mooi geweest


    i put the fun in funeral

    Juist me oorbel gaatje heb gebloed. Hoe dan..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Omg. I just made the best headcanon ever. Ik ga tumblr weer downloaden zodat ik het kan posten


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Persoonlijk word ik werkelijk gek van het zinnetje "het komt wel goed". Het leven is geen sprookje, pfft.

    Frey_ schreef:
    Persoonlijk word ik werkelijk gek van het zinnetje "het komt wel goed". Het leven is geen sprookje, pfft.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Je kunt wel helemaal aardig tegen me doen, maar je geeft geen fuck om me. Anders had je me niet laten vallen voor je populaire leventje.

    Tallata schreef:
    arghh. De tweede begint echt slecht. al 2 onvoldoendes gehaald op toetsen waarvan ik dacht dat het best wel goed ging. :( Kut. ik haat de start van t schooljaar. Waarschijnlijk ook nog een 3 voor latijn. Maar dat zien we dan wel weer. Eerst maar ff mn 5,8 voor geschiedenis kijken of daar nog 0,2 bij kan. Ik hoop dat er een foutje is gemaakt ofzo. (en ja, voor de mensen die dat gaan vragen, op mijn school is een 6 pas voldoende) :S


    Same, het is echt kut begonnen. Ik moet 90% halen tegen Kerstmis (omdat ik nooit leer) en dat gaat never nooit lukken, omdat ik al fijn een dikke buis op Latijn heb en verder nog wat magere zesjes en zeventjes. En als ik geen 90 haal, nemen ze mijn iPad af ): Can't survive without YouTube and Quizlet! :c Ja oke, straf mij omdat ik niet leer, maar je hebt zelf gezegd dat ik het niet ga halen. Echt, fijn. -_-

    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 21:24 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Zal ik meer thee zetten?


    Your make-up is terrible

    Mijn vader heeft letterlijk uitgerekend hoeveel alimentatie hij tot mijn verjaardag moet betalen, ipv de rest van de maand oktober (die de laatste zou zijn die hij zou moeten betalen omdat ik 21 word op de 10e). Dan weet je pas dat je niks waard gevonden wordt. (:


    Caution first, always.

    Auw. Trommelvlies onsteking doet auw. Cri


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Yay, ik vind dit leuk :3
    Mag ik mezelf vaker verkleden? (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive

    Aber ik wil geen Duits maken!

    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 21:32 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry