• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    Nu toch iedereen weg is uit de woonkamer ga ik er eens een drankje bij halen. Alcohol en een flinke dosis Oxazepam kunnen vast geen kwaad toch


    // En toen begon ineens een super oude opname van Addict With A Pen te spelen omdat ik door mijn Tumblr scrolde DE FEELINGS OH GOD

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 21:27 ]

    Yeji schreef:
    (...)
    Weet je, daar heb ik ook wel eens aan gedacht. Ik denk moord, omdat je dan alsnog iemand anders het werk laat doen. Zelfmoord is echt dat je het zélf doet.

    Hmm, ja, ik denk dat je gelijk hebt. Best logisch op die manier.

    // Als er een god is, bedankt dat mijn leven nog meer verpest wordt. Heel erg bedankt.
    Kon ik maar even iemand vasthouden en al mijn frustraties er uit huilen. Misschien had ik het nog niet uit moeten maken met mijn ex. Ik heb daar nu vreselijk spijt van. En ik heb niemand anders die die taak kan overnemen.
    Ik moet hier weg, en gewoon nooit meer terug komen. Geen contact meer met wie dan ook.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 21:21 ]

    Frey_ schreef:
    Nu toch iedereen weg is uit de woonkamer ga ik er eens een drankje bij halen. Alcohol en een flinke dosis Oxazepam kunnen vast geen kwaad toch


    Eigenlijk werkt oxazepam daardoor nog beter, hahaha.


    Your make-up is terrible

    Poffertjes. Yum.

    F4K3R schreef:
    (...)
    Hmm, ja, ik denk dat je gelijk hebt. Best logisch op die manier.

    Ik weet niet hoe de law daarin is, maar ik denk dat ze daar niet zo emotioneel over gaan kijken. Een moord blijft een moord, ookal huur je diegene daarvoor in.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    You're my obsession
    I love you to the bones


    Your make-up is terrible

    Omg een fret met een mutsje op XD X3

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 21:29 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Eigenlijk werkt oxazepam daardoor nog beter, hahaha.


    Van alcohol slaap je slecht, dus ik weet niet hoe rustig je er van kan worden.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2016 - 21:29 ]

    Frey_ schreef:
    (...)

    Van alcohol slaap je slecht, dus ik weet niet hoe rustig je er van kan worden.


    Echt? Ik slaap er zo goed van, haha. Maar over het algemeen versterkt alcohol de werking van oxazepam.

    Yesss, zaterdag drank inkopen in Duitsland voor mijn feestje. ;3


    Your make-up is terrible

    Waarom kun je het niet accepteren dat we uit elkaar groeien en ik niet met je wil chillen? Ik zit in een nieuwe fase van mijn leven (bejaardheid intensifies) met nieuwe vrienden.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Is het nou dat witte voetbalshirts zo erg doorschijnen of...?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    This song is perfect omg.


    <3

    Prut.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Kruidnoten en My Big Fat American Gypsy Wedding op tv, haha, perfect.


    26 - 02 - '16

    Vitriol schreef:
    Waarom kun je het niet accepteren dat we uit elkaar groeien en ik niet met je wil chillen? Ik zit in een nieuwe fase van mijn leven (bejaardheid intensifies) met nieuwe vrienden.

    Dit is zo herkenbaar wauw... Mensen die je niet met rust kunnen laten want blijkbaar is het een taboe om uit iemands leven te stappen omdat je er gewoon geen zin meer in hebt