Wauw zeg, wat ben jij een top persoon. Zo vaak heb je me laten lachen, zo vaak hebben we goede momenten gehad, en zo vaak hebben we stukgelegen om e.g. The Flash memes. Je bent echt een top persoon, en ik zou niet weten wat ik zonder jou zou moeten. Als er iets is kan ik altijd naar jou toe, dag of nacht, en dat is een geweldig iets. Je helpt me met zoveel dingen, ook met de serieuze dingen en dat is echt super lief van je, gezien het ook soms niet zo goed met jou gaat. Maar laat me je 1 ding zeggen: je verdient het beste! Ooit kom je er bovenop; ik weet dat zeker, Famke. En als het een keertje niet gaat, wees niet bang om mij te berichten, oké? Want dat mag jij altijd. Ik ben er altijd voor je en ik hou van je; zelfs al ben ik soms de grootste bitch áls we ruzie hebben (ik ben het eigenlijk altijd mijn excuses voor dat.) Hoewel we niet altijd op 1 lijn zitten, beteken je alsnog zo super intens veel voor me.
Dankjewel <3 I love you, jij gekkerd!
OLLIE LOLLIE
Tweede berichtje aan jou; moet je eens nagaan hoe fucking veel je voor mij betekend. Jij bent echt de beste vriendin die ik me ooit kan indenken, en je bent zo vreselijk getalenteerd, dat ik gewoon trots ben om jou een vriendin te noemen: jouw eerste comic was zo vreselijk mooi ondanks dat vreselijke einde waar ik je alsnog voor heb vergeven door dat ene wat jij mij vertelde en ik kan niet wachten tot het volgende hoofdstuk van boek 2. Genoeg over je Last Life comic. Mehri. Lieverd. Beautiful. Sorry dat ik soms zo vreselijk eigenwijs ben. Sorry dat ik soms random kom aanzetten met mijn problemen. Sorry. Echt. Maar Mehri, jij bent echt iemand naar wie ik op kijk; jij bent zo sterk, en je wilt altijd iedereen helpen. Je hebt al een aantal setbacks waarvan ik weet gehad en elke keer ben jij er bovenop gekomen. Dat is zo vreselijk knap van jou, Mehri. En elke keer als ik mijzelf haat, of klaar ben met alles, dan denk ik daaraan: dan lees ik die brief en dan denk ik meteen aan de kleine dingen die het leven mooi maken en waarom ik zou moeten blijven vechten. Jij helpt me daaraan herinneren. In de tijd dat wij elkaar kennen hebben wij elkaar al 2 keer mogen ontmoeten; hopelijk worden dat er veel meer want ik hou zo vreselijk veel van jouw knuffels $:
I love you, my dearest friend. Big hugs.
Oh oh, ik zal de mensen van Quizlet sparen van al dat zoetsappige. Maar als ik lieve berichtjes stuur, kun jij niet in mijn lijst ontbreken. Jack; Jij betekend de wereld voor mij. Jij bent mijn alles; you make my world a whole lot better. Over een paar dagen is het de 26e, en dan gaat de 5e maand om. Op die dag mag ik trots zeggen dat ik al 5 maanden met de liefste, knapste, leukste, grappigste, beste jongen ooit heb. En weetje? Jij bent zoveel waard voor mij; ik zou mijn leven voor jou opgeven. Ook jou moet ik bedanken; jij bent er altijd voor mij; en geloof me; er is vaak iets met mij aan de hand. Vaak ben ik nog zelfs zo eigenwijs om jou niet te vertellen wat er is maar op een of andere manier heb jij altijd door wanneer ik me slecht voel. En ik kan het ook altijd aan jou toevertrouwen. Ik bedoel; hoe vaak heb ik al huilend aan de telefoon gehangen met jou over de problemen waar ik heel erg mee zit? Hoe vaak heb ik ruzie met jou gehad, maar dat jij niet opgeeft op mij, want jij weet dan wat ik dan vergeet: wij zijn niet meer te breken. Ik wil voor altijd bij jou zijn, oké? Voor altijd mijzelf de jouwe noemen, en jij de mijne. Jack, als ik de keuze had; zou ik deze laatste 5 maanden veranderen? Hell. No. Misschien de tijd vóór die 5 maanden, maar meer niet.
Ik ben zo trots op ons; Ik ben zo trots op jou.
I love you. I love you so.. So fcking much.
#Badkamermuur.
Inner peace, it's hard to find.