Oke, ik wil zelf ook even iets zeggen. (:
Reigns/Sylvie:
Syllie, je bent geweldig. Ik weet het, dat heb ik al een paar keer gezegd tegen je, maar ik meen het. We praten nu al heel lang met elkaar en iedere dag verheug ik me weer op onze gesprekken. We lachen, we kramen onzin uit tegen elkaar, we plagen elkaar, we zeuren tegen elkaar en we zijn er voor elkaar. Ik wil je dan ook heel erg bedanken, want als ik me rot voel of ik heb steun nodig. Jij bent er voor mij, altijd. Het maakt niet uit of het iets groots is of iets kleins. Je bent er. Jij bent ook echt weer de aller eerste persoon na een lange tijd, die me begrijpt. Wat ik ook zeg, je begrijpt me en dat gevoel heb ik heel lang gemist. Ik wil je dan ook zo erg bedanken dat je er voor mij bent en ik kan echt niet wachten om je te meeten, want dan knuffel ik je helemaal plat. Mensen zien gewoon echt niet hoe geweldig je wel niet bent. Misschien hemel ik je nu wel helemaal op, maar dat heb je verdiend. Vergeet niet dat jij er echt wel mag wezen en dat je af en toe te goed bent voor deze wereld. Ik wil nog één ding iets zeggen tegen je: I love you, Syllie. En Dylan en Tyler ook. *wink**wink*
Poncho/Gail:
Ondanks dat we niet zoveel praten, wat ik jammer vind, ben je ook een hele lieve meid. Je bent heel aardig en je bent ook echt een schatje. Ik wil wel iets zeggen, Kit Harington is van mij, dus die discussie kan nu wel ophouden. HAHAHHAHA.
Rubin/Bianca:
Meid, jou wil ik ook bedanken. Het is zo leuk om met je te praten en te lachen via messenger. Als we even niet hebben gepraat en we praten weer, dan lijkt het alsof er geen tijd voorbij is gegaan. Ik ben dan ook blij dat je een goede vriendin bent geworden en dat we ook over alles kunnen praten. Ik hoop dan ook dat we snel weer iets leuks kunnen doen. ^^
Virtues/Melissa:
Jij bent gewoon een schatje en ik wil je dan ook vaker meeten! (: Ik wil weer mijn kleindochter zien. (Alleen Melissa en Naomi snappen dit, hehe).
Philip/Naomi:
Ook jij bent een schatje, bae! Ondanks dat je mijn gb bericht negeert, zal je vast niet expres doen en anders ga ik je stalken. :') Nee, maar op de Amsterdam meeting was het harstikke gezellig met je en je bent ook een lieve meid. Dus ook jou wil ik vaker meeten. Op naar meer meetings, dochter van me! (Ook hier snapt Melissa en Naomi mij, haha.)
One Who Travels A Higher Path.