• Ik weet niet waar het moet staan, dus ..
    Oke, ik moet dus even uitblazen. Ik heb dus een hele leuke dag gehad, ben naar een Mylène make-up workshop geweest, met een goede vriendin. Het was echt super. & ik was toch geschminkt, dus dat zou mooi uitkomen, want ik zou deze avond naar een fuif gaan, van kamp. Een hele grote, van heel het verbond, samen met een andere goede vriendin. We zouden het super hebben, & vooral ik. Want ik zou een jongen terugzien, waar ik al een jaar over verliefd ben :X Zegt die vriendin opeens, dat ze niet mee kan. Heb ik het aan een goede vriend van me gevraagd, of die met me mee wil. & hij wil wel, maar hij durft niet, omdat hij niet mee was geweest op dat kamp. Dus, blijf ik vanavond waarschijnlijk gewoon thuis. Terwijl ik er zo hard naar had uitgekeken. Ik zit hier nu gewoon te huilen. Ik mis hem echt zó hard, mijn crush. Ik zou hem eindelijk terug zien, gaat er niemand mee (huil)
    Edit:
    Het gaat dus niet door. Mijn beste vriend zijn ouders zijn weg, tot heel laat. & hi kan ze niet bereiken. Dus ik blijf thuis. Mag ik

    goverdomme eh, ik wilde zo graag gaan! ik hoop echt dat ik die ooit nog zie, want hij komt niet meer op msn & zijn gsm-nummer heb ik niet en en en ... oke, ik ben desperate (huil) sorry voor de taal en zo
    Edit 2:
    Ik ga wel ! crushie, here I come (A)

    [ bericht aangepast op 19 sep 2009 - 19:58 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ga alleen?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    Ga alleen?

    Maar dan sta ik daar zo eenzaam .. Leuk is anders


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Waarom ga je dan niet gewoon alleen? Natuurlijk is het spannender om daar alleen binnen te lopen. Maar je kent die mensen daar en het zal vast wel leuk worden!
    Een voordeel, je hebt iig geen last van die vriendin als het nog wat wordt met die gast. (:

    Dat is echt niet leuk voor je. Ik hoop dat je er toch nog heen kan ö. Misschien kun je alleen? Ookal is dat niet zo leuk als met een vriend(in) te gaan natuurlijk.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat is best wel balen...
    Misschien kun je alleen gaan? Of met een adere vriend(in), of een zus(je)?


    liberae sunt nostrae cogitationes

    Maar je kent daar toch een paar mensen?
    Dan kun je toch met hun omgaan op dat feest?
    Of ga met die crush van je om ^^


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    Maar je kent daar toch een paar mensen?
    Dan kun je toch met hun omgaan op dat feest?
    Of ga met die crush van je om ^^

    als die er is. Want, dat is dus niet zeker :S


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Het gaat dus echt niet door. iedereen is ziek, of heeft geen zin, of kan er niet heen, door familie of zo (huil)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Welke stad woon je :3 Ik kom wel ff langs dan gaan we samen :Y)

    Ik verveel me dood >< en ik meen het, als het niet té ver is kom ik langs :3

    [ bericht aangepast op 19 sep 2009 - 19:50 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    Welke stad woon je :3 Ik kom wel ff langs dan gaan we samen :Y)

    Ik verveel me dood >< en ik meen het, als het niet té ver is kom ik langs :3

    je mag altijd langskomen (ht is in turnhout te doen, op den bond) Maar ik heb iemand gevonden die mee wil :D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xGOSSIP schreef:
    (...)
    je mag altijd langskomen (ht is in turnhout te doen, op den bond) Maar ik heb iemand gevonden die mee wil :D

    ._. da's niet zo héél ver, I think :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    ._. da's niet zo héél ver, I think :3

    Geen idee, waar woon je?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xGOSSIP schreef:
    (...)
    Geen idee, waar woon je?

    Schiedam/Rotterdam.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    das niet leuk...


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ;O
    ow je kan tog, ik ben blij voor je :'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.