• Het jaar 996, Een boeren stel zijn dolgelukkig met hun pasgeboren dochter, maar al snel blijkt dat het niet goed gaat met haar, Ze ademt slecht en het hartje klopt veels te langzaam. Een kwestie van tijd voor het overlijd. Diezelfde nacht krijgen ze bezoek van een bloedmooie verschijnsel die zich als moeder natuur voorstelt. Ze zegt dat ze het kindje kan laten leven, op de voorwaarde dat ze haar goed verzorgen, haar alles over de natuur en dieren leren, en als er op een dag een man verschijnt, om haar mee te nemen om te trouwen, ze haar zonder tegenstribbelen. Natuurlijk belooft het stel dat
    16 jaar later verschijnt er zoals voorspeld inderdaad zo een man. Hij komt haar halen om te trouwen met de prins. Als de prins haar ontmoet vind hij haar eerst raar, door haar manier van doen en haar liefde voor alle dieren,planten en levende dingen. Maar later begint ze hem te intereseren terwijl zij alleen maar doet wat van haar gevraagd word en ze zich verder alleen intereseert in de natuur


    -Onbekende personen,
    -Genre history/fantasie
    -nederlandstalig
    -animo?

    Doen of??


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hmm, klinkt eigenlijk wel leuk! Heel stiekem doet me dit aan rapunzel denken?? Maar tja, dat licht aan mij :O


    Reality's overrated.

    Doen, klinkt interessant!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Klinkt wel leuk. Ik zou het wel lezen c:


    26 - 02 - '16

    Doen!!! @Caleo: ligt niet aan jouw hoor xD
    Als je het gaat doen wil ik het wel lezen. Zou je me willen waarschuwen?


    'Cause there are wonders in life nobody could possibly understand

    Yep (:
    can you warn me if start writing?


    I'm not crazy, my reality is just different from yours

    SuperrrLouis schreef:
    Yep (:
    can you warn me if start writing?


    To love is to destroy.

    Als je alle spelfouten eruithaalt, en de juiste interpunctie gaat gebruiken, zou ik het ook lezen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Me likes!!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    SuperrrLouis schreef:
    Yep (:
    can you warn me if you start writing?


    Never forget who you are

    Doen!! Superleuk idee!


    Somewhere only we know...

    klinkt eens orgineelXD
    na al die gekte rond artiesten


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    let me knowXD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Souvenir schreef:
    Als je alle spelfouten eruithaalt, en de juiste interpunctie gaat gebruiken, zou ik het ook lezen.


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Laat me pleaaase weten waneer je gaat beginnen :D


    Shoot for the moon, even if you fail you fall amongst t

    Caleo schreef:
    Hmm, klinkt eigenlijk wel leuk! Heel stiekem doet me dit aan rapunzel denken?? Maar tja, dat licht aan mij :O

    Haha, same here, en ergens lijkt het op een sprookje wat ik heb bedacht xD
    Maar het is wel een leuk idee =) Ik zeg doen!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder