Ik ga een aantal mensen in een berichtje tegelijk bedanken, maar eerst wil ik iedereen van Q even bedanken om er gewoon te zijn en om een geweldige community te zijn ^^
Macarons, Mentys & Shack
You guys are the best. Ik ben zo blij dat ik jullie kleuters... nah kidding, jullie geweldige persoonlijkheden heb mogen leren kennen en dat we samen een mini squad vormen om Discord en Whatsapp. Ik word altijd blij van jullie berichtjes en een beetje droef als het even slecht loopt, maar weet dat ik jullie graag heb en dat ik altijd voor jullie klaarsta!
HUHK
Ilvermorny & Frisk
Ik wilde jullie eerst apart doen, maar ik vond dat jullie samen wel een compliment verdienden als twee geweldige schrijfsters en vriendinnen. Liesje, ik wil ook even tegen jou zeggen dat ik zo zo zo zozozoooo blij ben dat ik je een vriendin mag noemen en dat ik je nu regelmatig zie. Ik kan ook echt alles kwijt bij jou en je staat altijd voor me klaar, my boo, I love you.
En dan Marthie, my little munchkin, jou moet ik nog meeten, maar ook bij jou kan ik steeds terecht met alles en over de vreemdste onderwerpen. Als we samen iets leuk vinden, kunnen we er een heus debat over houden wie wie leuker vindt en whatnot. Stay awesome as always <3
Manami
Lieve lieve Tesla. Ik ben zo blij dat ik jou heb mogen meeten, je bent echt nog leuker om een hele dag mee op te trekken dan maar in een chat. Ik wil je ook bedanken om me mee op sleeptouw te nemen op mijn eerste con en hem zo geweldig leuk te maken. Ik kan je er niet genoeg voor bedanken. Jij bent mijn Bakao/Takao, mijn medeplichtige als het over anime gaat (meestal dan sport) dus ik wil je van de eerste nog niet kwijt, lovies ^-^
Laleah, Kojima & Akutagawa
Mijn Marvel squad bijeen zeg ik! Jullie wil ik ook even kort eren en bedanken om geweldige vriendinnen te zijn die er voor me zijn om me van de gekste convo's te voorzien als ik ze even nodig heb.
Wendo, het was me ook een hele eer jou te meeten op Abunai, en als ik nu terugdenk aan de con ( en de depressie die er achteraf aan te pas kwam), word ik nog steeds even triest dat het maar één dagje mocht duren, maar we'll meet again en vergeet me niet je cosplans en costests te sturen ^^
Aan degenen die ik even vergeten ben: Blijf 100% amazeballs as always ^^ <3
[ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 1:02 ]
Sidera nostra contrahent solem lunamque