Filiz (of Filly, hihi), ik wil toch even gebruik maken van dit topic om een langer berichtje voor jou te typen. Al iets meer dan een jaar geleden, leerde ik jou kennen en je was serieus de eerste persoon ooit waarmee ik meteen een klik had. Al vanaf dag één had ik het gevoel dat ik je al jaren kende. Zelfs toen ik wist dat we elkaar pas een jaar kende, voelde het voor mij al veel langer. Ik heb serieus geen spijt dat ik je ooit heb leren kennen! Wat ben ik Rutger toch enorm dankbaar dat Quizlet bestaat, anders had ik je vast nooit leren kennen. Hoewel het even duurt voordat men elkaar echt kent, had ik het gevoel dat je me al door en door kende. Je lachte meteen om mijn grappen en bood me al snel een luisterend oor aan als ik die nodig had. Ik kan haast niet beschrijven hoe dankbaar ik ben om jou als vriendin te hebben! Je was dan ook iemand die ik al heel snel als een vriendin begon te zien. Een supergoeie vriendin! Het duurt bij mij ook altijd even voordat ik helemaal los kom bij iemand of me comfortabel voel om hele persoonlijke gesprekken aan te gaan, maar vreemd genoeg voelde ik me door jou meteen heel erg op mijn gemak. Je bent serieus iemand uit de duizend, een meid met een gouden hart die het ook op de juiste plaats heeft. Je bent zo aardig, niet alleen tegen mij, maar ook tegen alle andere mensen rondom je. Het is zo ontzettend lief hoe je me elke keer weer steunt, troost en aan het lachen maakt! Ik kan zoveel met jou delen! Mijn gênante grappen, mijn stiekeme fantasie en zelfs mijn geheimen en moeilijkheden. Telkens sta je weer voor mij klaar en ook elke keer weet je me goede raad te geven, enzovoort. Soms vraag ik me af, wat moet ik nog zonder Filiz? Haha. Praten met jou is echt super leuk! Daarom vind ik het zo fijn dat we dagelijks contact hebben. Praten met jou en plezier hebben met jou word ik ook echt nooit beu. Ik weet dat ik altijd bij je terecht kan en dat je altijd naar me zal luisteren. Hoewel het soms moeilijk is om bepaalde dingen te begrijpen, weet ik toch dat je me zal begrijpen. Hoewel ik kan doorgaan met allerlei complimenten, goede dingen en zo, sluit ik het langzaam af. Ik hoop serieus dat we elkaar binnenkort heel snel persoonlijk kunnen ontmoeten! Bedankt voor alles! Bedankt om zo'n geweldige beste vriendin voor mij te zijn! I love you <3
16 - 09 - '17