Monique, lieverd, ik kan echt niet zonder je. Je bent een pracht van een meid, en je staat altijd klaar om anderen te helpen. Je hebt werkelijk geen idee wat je allemaal voor me betekent, hoeveel ik om je geef. Het is jammer dat we een beetje ver uit elkaar wonen, maar dit verandert niets aan het feit dat ik zeer op je gesteld ben. We hebben pracht van gesprekken gevoerd, gediscussieerd, gelachen en soms wel gehuild. En ik kan niet genoeg benadrukken hoeveel ik van je hou. Ik wil je zo graag bedanken, voor alle lieve gastenboekberichtjes, voor alle hoopvolle Whattsapp berichten, voor elk steunberichtje. Ik fleur echt op als ik nog maar je naam zie verschijnen.
Ik weet dat we elkaar soms dagenlang niet spreken, maar dat maakt het des te interessanter de volgende keer dat ik je spreek. Want ik weet dat je me nooit zult vergeten, net als ik jou niet zal vergeten of negeren. We hebben beide een druk leven, en respecteren dat van elkaar. En dankzij jou voel ik me een tikkeltje gelukkiger. Dankjewel voor alles, lieve meid! Je bent perfect, je bent knap, en je hebt een onweerstaanbaar goed gevoel voor begrijpendheid. (Bestaat dat woord eigenlijk wel? Nu dus even wel, speciaal uitgevonden voor jou!! )
Xxx
A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.