• ×Once Upon a Time×
    in Neverland

Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

Other:
    Jongens:
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale

Lijstjes:

Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:

Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!

obsessive rage

Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"

'Geen probleem.' ik keek hem nogmaals aan, een betere vriend als hij kan je je toch niet wensen?
    "Ik moet nog iets doen..." zeg ik langzaam, "Ik moet naar Killian, oftewel, Captain Hook..." ik zweeg even, "Ik moet nog een paar dingetjes... Afhandelen..." het laatste woord zei ik erg duidelijk.

het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

Peter Pan

Zoals Charlie daar zo zat, kon ik het toch niet laten om mijn hoofd in haar haren te verbergen, gewoon omdat ze me nu eindelijk niet zou tegen houden en normaal wel. Ze rook naar kattekruid, heel anders dan Jo en Leslie, al had ik bij hun natuurlijk nooit zo gezeten. 'Dankje.'
    Ik keek op en keek haar lichtelijk vragend aan. Ze glimlachte. 'Dat je de waarheid sprak. Ik zag aan je dat je dat deed.' zei ze, aarzelend. Het was raar dat ik haar überhaupt zo vast hield, het leek eigenlijk misschien wel te menselijk of volwassen voor mij om te doen.
    'Één keer gemeend wolf roepen moet kunnen,' grapte ik, doelend op de Jongen die Wolf riep. Charlie lachte.
    'Kan je me nu... Los laten?'
    Ik schudde mijn hoofd en grijnsde. 'Echt niet.'

Devin

'Oké, is goed.'

[ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 19:50 ]

obsessive rage

Lisa Macaw

"Ik laat niemand achter, Hook is degene die iedereen achter heeft gelaten. We varen niet weg, in elk geval nu nog niet. Neverland is gevaarlijk, dus er kunnen beter zoveel mogelijk mensen aan boort blijven, voordat iedereen besluit als kip zonder kop weg te rennen." Zegt ze. "Dus, Hook heeft jou de leiding gegeven en we varen niet weg?" Vraag ik aan haar als bevestiging. Ik kijk haar verveeld aan. "Wat kan ik dan doen, als we zo lang moeten wachten?" Ik kan weggaan, ik denk alleen dat ik dan flink op mijn kop krijg van haar en Hook, geen optie dus.

[ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 20:22 ]

Felix

Ik zag Jo zitten en besloot naar haar toe te gaan, ging naast haar zitten. 'En wat kwam hij je vertellen?' vroeg ik rustig.

obsessive rage

Jo Jones
    "The way you'd play with me like a Child"

Ineens kwam Felix naast me zitten, 'En wat kwam hij je vertellen?' ik keek op.
    "Iets van Hook dat hij ons wou ruilen ofzo, niet iets wat ik nog niet wist..." zeg ik luchtig en kijk naar boven.
    "Wat is er?" vraag ik terwijl ik weer naar Felix kijk.

het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

Felix

'Verveling.' antwoordde ik. 'En ik zag je zitten, jij bent de enige van je zussen en jij die me niet gaat slaan, dus hoopte ik dat jij kon zorgen dat ik me niet meer ga vervelen.'

obsessive rage

Chris James

Ik liep door het bos, eigenlijk voor Charlie. Oke, vergeet dat ik dat ooit zei. Ik pluk een roos en zie dat mijn vinger aan de doorn blijf steken, 'au!' Ik doe de vinger in mijn mond en merk dat er ook wat bloed licht op de bladeren. Ik negeer het en ben druk in gedachten of dit niet iets te is, en merk ineens haar stem en dan die van Pan op. Wanneer ik sneller loop zie ik ze... Ik wil het eigenlijk niet zien... Ik draai me in een ruk op en ren dan weg, de roos gooi ik neer met nog wat bloed aan de bladeren en ik ren weg naar het meer waar zei en ik Florence er in hebben geduwd. Ik haat je Pan...

[ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 21:32 ]

Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

Jo Jones

Ik grinnik even, "Je hebt gelijk, ik ben de enige die je niet slaat..." ik kijk hem aan,
    "Hoe kan je je vervelen op Neverland? Er is zoveel te doen hier..."

Charlie

'Nee?' herhaalde ik hem ongelovig. 'Ik denk het wel hoor. Of ik pak mijn mes.' Ik was er eigenlijk niet eens zo zeker van of ik die überhaupt wel mee had, maar het werkte wel. Zijn armen gleden weg, en het volgende moment was hij verdwenen. De plek leek opeens niet meer zo mooi, alsof er een schaduw overheen was geleden.
    Uit het niets, misschien wel paniek, of angst, begon ik te rennen, tot ik struikelde en in iets nats landde. Ik sloot mijn ogen, wetende dat er iemand achter me zat. De geur van de zee, van avontuur, kwam me tegemoet, het gezicht van Chris kwam in mijn gedachten. Ik draaide me met een ruk om en daar was hij, dit was het meer waar ik voor het eerst in tijden oprecht had gelachen. 'Ik heb echt wat met mensen vinden wanneer ik aan het vallen ben...' mompelde ik. 'Hoi Chris, sorry voor het verstoren, een eikel heeft me weer eens laten verdwalen.'

Felix

'Tja, dat zou je zeggen ja.' zei ik. 'Maar toch verveel ik me.'

obsessive rage

Captain Killian Jones Hook

Babette kijkt rond het blijft even stil, totdat zij de stilte verbreekt. 'Ik heb eigenlijk geen idee... Ik denk dat iemand van jou bemanning het eigenlijk wel weet... Chris, een nieuwe lost boy... Hij werkt voor Pan?' Mijn ogen schieten wijd open. "Chris James?" schreeuw ik kwaad uit. "Waar kan je de laatste tijd nog betrouwbare bemanning vinden zoals..." Ik denk na over mijn bemanning. Ondanks de haat van Rainbow deed ze wel altijd wat i k vroeg. "Rainbow." zeg ik dan. Ik schud mijn hoofd. "Sorry," ik bied mijn excuses aan omdat ik zo deed. "Waar kan ik die Charlie vinden?" vraag ik haar.

If no one else will defend the world then I must

Jo Jones

Ik kijk Felix aan, hij is eigenlijk best wel aardig... Aardiger dan ik had verwacht...
    "Nou dan moeten we maar eens iets doen..." zeg ik en sta op, "Wie het eerst bij die boom is..." ik wijs naar de boom, ren erop af en lach even omdat ik te vroeg ben begonnen.

Leslie Jones
    "Time stands still, I will be brave, I will not let anything take away"

Ik knik even en loop dan weg, op zoek naar Hook.
    "Hook!" schreeuw ik, "Hook waar ben je!?" ik ren door het woud wat echt een eeuwigheid lijkt te duren maar eindelijk zie ik hem, met Babette. Ik ren naar ze toe, "Wat ben ik blij om jullie te zien..." zeg ik glimlachend terwijl ik Killian een knuffel geef, "Peter begon een heel onzin verhaal te vertellen over dat jij ons zou geven aan Peter..." ik kijk Killian even aan, "Maar dat zou je nooit doen, ik weet zeker dat Peter liegt..." dan laat ik hem los, "Hey..." zeg ik tegen het meisje.

Chris James
    'Ik heb echt wat met mensen vinden wanneer ik aan het vallen ben...' mompelde ze, Charlie was wel de laatste die ik wilde zien. 'Hey.' Ik gaf haar een hand, ze verkeerde hand, want het bloed ging over mijn duim naar haar hand. Ik pak hem snel en doe hem achter mijn rug. 'Hoi Chris, sorry voor het verstoren, een eikel heeft me weer eens laten verdwalen.' Ik knik, 'er zijn genoeg eikels op Neverland.' Ik draaide me toen om en liet haar mijn verdriet in mijn ogen niet zien... 'Loop je eigenlijk nog weg?'

Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

Babette Woodley
    Look into my eyes and tell me you love me ...

"Chris James?" schreeuwt hij kwaad uit, hij klink als Chris wanneer hij ooit boos was... Geschrokken deins ik achter uit en merk dat ik even niet op Neverland ben. Ik was terug in het water en alle zeemeerminnen... Hoe Chris boos was wanneer ik vrij was of het gouden draad... "Waar kan je de laatste tijd nog betrouwbare bemanning vinden zoals..." Ik schrik uit mijn droom en doe snel een stap naar achteren voordat ik val. Hier bied zijn excuses aan, waarom kan ik nou eenmaal niet tegen boze mensen? Ik kijk hem half-misselijk-half-bang aan "Waar kan ik die Charlie vinden?" vraagt hij, ik haal mijn schouders op en kijk naar mijn voeten. 'Het zijn jou nichtjes...' Ik had blijkbaar een meisje niet opgemerkt. 'Hey...' Zeg ik snel terug... 'Babette.'

[ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 21:43 ]

~

Felix

'Hé! Valse start!' riep ik al lachend maar haalde haar toch nog in en tikte de boom aan.

obsessive rage

Charlie

'Het heeft me meer gekost dan een uitweg.' gaf ik toe en pakte toen verbaasd zijn gewonde hand. 'Chris, ik ben degene die gewond moet raken hier hoor!'
    Ik maakte een beweging met mijn hand en heelde de wond toen.

obsessive rage