• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage

    Jo Jones
    "The way you'd play with me like a Child"


    "Ja dat mag als je zelfs de regels mag bepalen..." zeg ik nep hooghartig en schiet weer in de lach,
    "Je hebt eerlijk gewonnen..." glimlachend kijk ik hem aan, ik voel iets, iets wat ik eerder heb gevoeld, alleen dan sterker... Maar wat?


    Ariël Watson
    "I love Books, because they give me another Home..."


    Langzaam deed ik het boek dicht, 5 bladzijde zijn wel genoeg denk ik... Ik moet wel 3 maanden voor blijven, anders word het stress...
    Ik kijk terug in mijn boek, natuurlijk kunnen er ook dingen gebeuren die ik niet heb geschreven, ik bedoel, ik hoop dat het niet kan maar het zou natuurlijk kunnen. Straks komt Peter, ik maak me meteen al weer zorgen als ik er aan denk wat hij hiermee kan doen!
    Ik sta op en kijk rond, klim in een random boom en staar naar voren.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Chris James

    'Chris, ik ben degene die gewond moet raken hier hoor!' Ik knik, 'iets voor de volgende keer, was het kussen met Pan lekker?' Ik draaide me oom en schudde even mijn hand. 'Dank je voor het helen...


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.


    Florence Red

    Na het spioneren voor Pan kom ik er achter dat Babette een trauma heeft, Jo denkt dat Pan liegt en zo nog wat dingetjes. Ik ging naar het meer, maar zag toen Charlie en Chris. Ik wilde hun niet storen dus liep weg, ik stopte met lopen toen ik Chris iets hoorde zeggen dat mijn aandacht trok, 'iets voor de volgende keer, was het kussen met Pan lekker?' Ik was licht boos, en wilde de zaakjes even verdraaien... Ik heb wel voor dit plan Jo, Charlie en Leslie nodig. Dan zou alles in 1 keer lukken.


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Charlie

    Ik werd meteen knalrood. 'Hoeveel mensen vertelt hij dat wel niet?' Ik plukte ongemakkelijk aan mijn shirt. 'Hij deed het alleen omdat hij wist dat ik zou flippen. Waarom ik het terug deed weet ik niet, ik wilde hem eigenlijk slaan... Vast omdat Ariël erbij stond of zo en die dan zou gaan preken over Belle en het Beest, dat Belle ook geen wraak nam op het beest en die shit. Maar ik ben geen Belle, ik ben een piraat en ik doe wat ik wil.'
    Ik hoorde plots geritsel, ving een glimp van Florence op, maar negeerde het. Zo geheim was het gesprek toch niet.


    obsessive rage


    Chris James

    Ze werd knalrood, wat ik toch wel schattig vond aan haar. 'Hoeveel mensen vertelt hij dat wel niet?' Ik haal mijn schouders op. 'Als hij wil pronken dat hij een meisje gekust heeft, dan doet hij dat. De zogenaamde koning van Neverland... IK BUIG VOOR U HEERSER!' Ik doe een sarcastische buiging en ga dan mijn mijn handen in mijn zei staan. 'Hij deed het alleen omdat hij wist dat ik zou flippen. Waarom ik het terug deed weet ik niet, ik wilde hem eigenlijk slaan... Vast omdat Ariël erbij stond of zo en die dan zou gaan preken over Belle en het Beest, dat Belle ook geen wraak nam op het beest en die shit. Maar ik ben geen Belle, ik ben een piraat en ik doe wat ik wil.' Ik knik en zucht. 'Dus, jij bent voor hem zijn nieuwe koningin?' Ik glimlach en pak haar hand.'Zullen we wandelen?'


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Charlie

    'Ik hoop het niet, ik heb liever vrijheid dan rijkdom.' zei ik op de vraag of ik nu Pans koningin zou zijn, op de vraag of ik wilde wandelen knikte ik lichtjes en gaf een kneepje in zijn hand. 'Waarom keek je naar ons eigenlijk?' vroeg ik toen zachtjes. 'Ik zag je staan, en je leek bijna te huilen. Wat kan die eikel je schelen, of de idioot die ik ben?'
    Het was er zomaar uit gefloept, maar ik meende elk woord. Niemand had eigenlijk ooit wat om mij gegeven, maar bij Chris voelde ik me veilig, alsof hij wel een beetje om me gaf. Net zoals bij Ariël, zou het kunnen dat ik eindelijk toch vrienden had?


    obsessive rage

    Felix

    'Hier kan je niet vals winnen,' lachte ik en sloeg een arm om Jo heen. Ze was best oké eigenlijk.


    obsessive rage


    Chris James

    'Ik zag je staan, en je leek bijna te huilen. Wat kan die eikel je schelen, of de idioot die ik ben?' Ik haal mijn schouders op. Ik stop bij een waterval glimlach. Ik pak haar hand steviger en laat haar een rondje draaien. Dan duw ik haar in het water en doe er een bommetje achter aan. Voordat ze misschien verdrinkt pak ik haar en glimlach. 'Je ogen zijn... best mooi...'

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 22:47 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Jo Jones
    "The way you'd play with me like a Child"


    Felix sloeg een arm om me heen, ik schrok even maar liet het toe. Hij was aardig dus ja...
    "Hoe komt het eigenlijk dat je zo'n hoge 'rang' hebt als Lost Boy?" vraag ik nieuwsgierig aan Felix.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Charlie

    Bij de woorden voelde ik hoe mijn wangen rood werden, nee, niet rood, lichtroze. 'D-Dankje,' stamelde ik, ik wist ergens wel wat hij bedoelde maar om hem nog niet te veroordelen wachtte ik tot hij het zelf zou zeggen. 'En jij bent best lief,' zei ik toen zachtjes.


    obsessive rage

    Felix

    'Ik kende Pan al voordat hij... Pan was.' legde ik uit. 'Hij heette toen Malcolm, werd Mal genoemd. Daarom denk ik, en omdat ik één van de oudste ben.'


    obsessive rage


    Donna Rebel
    Wat is de weg, naar Neverland.
    Wat is de weg, naar dat ene Wonderland...
    Wat is de weg naar de droom wereld, Dromenland?
    Wat is de weg naar het mooie Sprookjesland?


    Ik las de woorden honderd keer over, ik zat met mijn benen over elkaar in de kleermakerszit bij een waterval met mijn viool in de ene hand en de stok in de andere hand. De waterval kletterde en ik zelf kon er zo uren naar kijken, maar misschien was dit even dringender. 'Alles voor mijn nieuwe zusje Merel...' Ik begon op mijn viool te spelen, en begon langzaam te zingen. De woorden die ik net zo vaak las... Om eindelijk mijn zusje te volgen... Wanneer ik mijn ogen open doe speel ik niet meer bij de waterval, ik ziet op een steen midden op een open plek. Meteen stop ik met spelen en kijk weer op mijn briefje: GIL NU KEIHARD PAN. Ik haal mijn schouders op, ik heb die aantekeningen niet gemaakt. Ik moest ze gewoon doen als het gelukt was.'PAAAAAAAAAAAAAAAN!!!'


    ~

    Jo Jones
    "The way you'd play with me like a Child"


    Ik kijk Felix aan, "Klinkt logisch..." zeg ik glimlachend en wend dan mijn blik weer af.
    "Je bent aardiger dan ik verwachte..." zeg ik zacht.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Chris James

    'D-Dankje,' stamelde ze, Weer zo schattig, haar roze wangen waren lief en zelf was ze gewoon bijzonder. 'En jij bent best lief,' zei ze toen zachtjes. Ik glimlachte, 'jij bent best... leuk...' Ik keek haar schuin aan... Zou ze willen wat ik... Nou... Oke... UUGGG


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Peter Pan

    Ik zag Charlie en Chris bij elkaar, en er borrelde iets in me op. Jaloezie. Toen iemand tussen viool muziek plots mijn naam door riep besloot ik me los te scheuren uit die emotie en voor het meisje daar te verschijnen. Ik trok mijn wenkbrauw op. 'Wat?' vroeg ik.


    obsessive rage