• Hallo allemaal! Al langere tijd wilde ik een tattoo. Een met een pootafdruk van Pim. Vorige week belde ik met het ontwerp wat ik had en ik mocht langskomen. Dat is dus gisteren geworden. Het ontwerp zou zeker realiseerbaar zijn ook met wat lichter grijs erbij en dergelijke. Toen werd er gevraagd of ik direct een afspraak wilde maken. Dus er werd in de agenda gekeken en de eerste afspraak zou pas tegen september zijn. Op de valreep bleek er echter toch een plekje te zijn en wel voor vandaag. Vanochtend om tien uur heb ik mijn eerste tattoo laten zetten. De pijn viel reuze mee, ik vond het niet eens pijnlijk eigenlijk, en ik ben heel blij met het resultaat.


    26 - 02 - '16

    Aw, wat een leuke tattoo (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    Aw, wat een leuke tattoo (:

    Heel mooi! Ik ben blij dat het niet zoveel pijn deed en dat jij er zo blij mee bent!


    Your make-up is terrible

    Dankjulliewel! Pim vindt 'm ook mooi, haha.


    26 - 02 - '16

    Wat een lief idee! Het heeft goed en leuk uitgepakt ook. Veel plezier ervan. (En Pim ook (: )


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Hoe leuk, Erieka!


    Pretty is just a pretty word.

    Wat een mooie tattoo, leuk idee ook!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dankjulliewel <3


    26 - 02 - '16

    Ahh, wat ontzettend schattig. <3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wat leuk! C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tattoo's zijn altijd speciaal, maar je eerste tattoo blijft toch het bijzonderst
    Geniet er maar lekker van! (:


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Fijn dat het mooi gelukt is


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ben persoonlijk nooit zo'n fan van pootafdruk-tatoo's omdat ze vaak te perfect zijn, als een cartoontekening in plaats van realistisch, dus dit is een van de eersten die ik heb gezien die ik wel echt mooi vind! Ook veel persoonlijker dan een generic pootafdruk.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Dank voor alle lieve reacties. Mijn ouders vonden het onzin dat ik per se Pims afdrukje wilde, want in hun ogen is ieder kattenpootje hetzelfde qua afdruk. Ik ben blij dat ik me daar niet door heb laten beïnvloeden en heb gedaan wat ik zelf graag wilde c;


    26 - 02 - '16

    ^ Dat is niet waar. Het is wel degelijk anders. Elk vingerafdruk van een mens is toch ook niet hetzelfde?

    Ik heb het net gezien op de app en kon niet antwoorden omdat ik even druk bezig was. Maar ik vind de tattoo er echt mooi uitzien!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 16:26 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.