• Hallo allemaal! Al langere tijd wilde ik een tattoo. Een met een pootafdruk van Pim. Vorige week belde ik met het ontwerp wat ik had en ik mocht langskomen. Dat is dus gisteren geworden. Het ontwerp zou zeker realiseerbaar zijn ook met wat lichter grijs erbij en dergelijke. Toen werd er gevraagd of ik direct een afspraak wilde maken. Dus er werd in de agenda gekeken en de eerste afspraak zou pas tegen september zijn. Op de valreep bleek er echter toch een plekje te zijn en wel voor vandaag. Vanochtend om tien uur heb ik mijn eerste tattoo laten zetten. De pijn viel reuze mee, ik vond het niet eens pijnlijk eigenlijk, en ik ben heel blij met het resultaat.


    26 - 02 - '16

    Tarrant schreef:
    ^ Dat is niet waar. Het is wel degelijk anders. Elk vingerafdruk van een mens is toch ook niet hetzelfde?

    Ik heb het net gezien op de app en kon niet antwoorden omdat ik even druk bezig was. Maar ik vind de tattoo er echt mooi uitzien!


    Dat zei ik dus ook, maar daar waren zij het kennelijk niet mee eens ;x

    Dankjewel! C:


    26 - 02 - '16

    Super gaaf!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    wauwie, loveit!

    Wat lief!


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Scribe schreef:
    Super gaaf!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Waf ontzettend leuk (: Ik wil ook graag een pootje als tattoo laten zetten van mijn kat die 4 jaar geleden overleden is.
    Hoe heb je zijn pootafdruk gekregen?

    Wat lief ^^


    #WWED - What Would Emma Do?

    Nythe schreef:
    Waf ontzettend leuk (: Ik wil ook graag een pootje als tattoo laten zetten van mijn kat die 4 jaar geleden overleden is.
    Hoe heb je zijn pootafdruk gekregen?


    Ik heb inkt op een doek gedaan en dat op zijn pootje gesmeerd. Zijn pootje drukte ik vervolgens op papier en daarna heb ik met een vochtige doek en water de inkt van zijn pootje afgepoetst c;

    Dankjulliewel voor de lieve reacties! C:


    26 - 02 - '16

    Leuk Erieka!


    -

    Nais man! Ziet er echt goed uit! Waar heb je hem laten zetten?


    The truth is out there.

    Wendelin schreef:
    Nais man! Ziet er echt goed uit! Waar heb je hem laten zetten?


    Blue Heart Tattoo in Zwolle c;


    26 - 02 - '16

    Wat leuk! Ik wil ook zo graag een tattoo maar blijf maar eeuwig twijfelen over welk ontwerp ik dan wil.


    ars moriendi

    Fuzzypants schreef:
    Dankjulliewel! Pim vindt 'm ook mooi, haha.



    Waauw leuke foto :3 (cat)


    “I’ve always said that if my son thinks of me as one of his idiot friends, I’ve succeeded as a dad.”

    Oh zo schattig!
    De tattoo vind ik ook echt mooi en je hebt voor altijd een aandenken aan je katje!
    Mijn poes lijkt echt enorm hard op Pim!
    Pim heeft echt mooie ogen (baby)

    (H)


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Dankjulliewel (;


    26 - 02 - '16