• Waant, want want want iets van 4 jaar terug had ik een app gezien die alleen capabel was op iOS waarmee je de sterrenhemel kon bekijken.
    Was 'm toen helemaal geflipt want ik had dus geen Apple producten (veel te duur :') ) dus ik moest het doen met boeken en oude sterrenkaarten.

    Maar nu was dus mijn iPod kapot en ben ik maar overgestapt op iPhone (2e handsje hoor) en toen kwam ik er dus achter dat die app nog steeds bestaat (en is verbeterd!) (nerd)

    Hij heet Star Walk 2 en is in principe gratis, maar je kan hem uitbreiden en als je alle uitbreidingen koopt kost dat ongeveer 5,-
    BUT. IT'S. WORTH. EVERY. PENNY. Ohmygosh :9~
    De graphics zijn zo mooi, er is zoveel uitgebreide informatie en je kan heel gemakkelijk alle hemellichamen opzoeken. Hij geeft ook meldingen wanneer planeet x en planeet y elkaar kruisen, wanneer er een maansverduistering is of nou ja, wat dan ook.
    En hij is nu ook geschikt voor Andoid.

    Hij neemt alleen vet veel ruimte in beslag en vreet batterij als je hem intensief gebruikt, maar dat heb ik er voor over!

    Zo, tot zover mijn enthousiasme!

    Wat is jullie laatst gedownloade app?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Oh I wants! Ik krijg morgen eindelijk mijn nieuwe telefoon. De afgelopen maanden heb ik alleen maar apps moeten verwijderen omdat mijn telefoon ze niet meer aan kon. :')

    Thanks voor de tip!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 20:32 ]


    The truth is out there.

    Ik ga die app eens uitproberen, klinkt echt leuk!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Klinkt als alles wat ii nodig heb


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Klinkt interessant, mijn laatst gedownloade app is Netflix. :P