• Heey iedereen (:
    Ik zat daarnet op msn te praten met Z. en L. ( mijn 2 beste vriendinnen ). Z. vroeg me net of er iets mis is met me. Ik wist niet wat ze bedoelde en ze zei toen dat ik de laatste tijd triest loop, afwezig ben en veel minder lach. Ik vroeg het dan aan L. en zei dat het wel klopte, ook als ik lach dat het niet meer zo vrolijk en uitbundig is als zo'n maand geleden. Ik heb dit gewoon niet door --'

    ook zoiets meegemaakt met jezelf of vrienden ?

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 16:56 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Aahw, prijs je gelukkig met zo'n vriendinnen, want die geven echt om je.


    ars moriendi

    Dankzij mijn ex beste vriendin is mijn laatje beetje zelfverzekerheid weg gegaan. Mijn vriendinnen zullen het niet opmekren, wnat die hebben geen aandacht voor me
    You are lucky


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja, zulke lieve vrienden heb ik ook. Ze bedoelen het goed.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ja, een paar vriendinnen van me zeiden het ook al een paar keer tegen mij. Maar ik heb het gewoon helemaal niet door. Misschien zit het gewoon in me, dat ik er helemaal niets van merk, automatisch... Ze bedoelen het wel goed.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Heel vaak op msn doe ik opeens afwezig en dan vraag die jongen dan wat er met me aan de hand is.
    Ik heb et zelf niet door


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kuyt schreef:
    Aahw, prijs je gelukkig met zo'n vriendinnen, want die geven echt om je.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Wat leuk dat je vrienden dat opmerken! (:
    Maar als je het zelf niet doorhebt, zal het wel niet zo heel erg zijn, denk ik.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'