• Hoi lieve Quizletter!

    Ik doe mee aan de schrijfwedstrijd 'Mijn Kort Verhaal' van o.a. scholieren.com en 9292. :Y)
    Mijn verhaal heet 'Zeeën Van Zand' en is hier te vinden! Zou je het verhaal willen lezen en als je het een mooi en/of goed verhaal vindt, willen stemmen? (A) Stemmen kan tot 31 januari 23.59 door op de knop "STEM" te klikken en je mailadres in te vullen. De stem telt pas mee als hij bevestigd is, dus vergeet niet te bevestigen! :$
    Zouden jullie mij willen laten weten wat je van het verhaal vindt? :) Laat een reactie achter in dit topic of stuur even een privéberichtje of een gastenboekberichtje! Daar maak je mij heel blij mee! (flower)

    Sorry voor deze spam reclame, maar het betekent echt heel veel voor mij als mensen stemmen!

    Liefs,
    Vincie, also known as Stevenson


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Zouden jullie willen stemmen?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    -> Verplaatst naar het subforum 'internet'.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Niemand? :'(


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    Niemand? :'(

    Ik heb net gestemd, het verhaal lees ik straks wel een keer ; )


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gestemd. Mooi verhaal!


    26 - 02 - '16

    pizzapizzapizza schreef:
    (...)
    Ik heb net gestemd, het verhaal lees ik straks wel een keer ; )


    Wauw, stemmen zonder te lezen, haha :Y)

    Eshkeri schreef:
    Gestemd. Mooi verhaal!


    Thanks!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik zal straks stemmen! (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb voor je gestemd :D


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    wauw het was niet voor niks haha :'), echt een heel mooi verhaal!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Neuller schreef:
    Ik zal straks stemmen! (:


    Yaay, super thanks!

    omg, jouw username *_* love it!

    AtIas schreef:
    Ik heb voor je gestemd :D


    Echt heel erg bedankt! Zoals ze dat in het Engels altijd zo mooi zeggen - it means the world to me

    pizzapizzapizza schreef:
    wauw het was niet voor niks haha :'), echt een heel mooi verhaal!


    :$ thanks!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik las het begin, en ik dacht eerst dat het saai was dus ik klikte het bijna weg. Ben ik even blij dat ik toch nog alles heb gelezen! Supermooi verhaal!!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Ik las het begin, en ik dacht eerst dat het saai was dus ik klikte het bijna weg. Ben ik even blij dat ik toch nog alles heb gelezen! Supermooi verhaal!!


    Haha, heel veel mensen zeggen dat ik het moet opgeven en dat ik nooit ga winnen. Dat maakt me alleen maar nog wilskrachtiger om het in elk geval te proberen haha. Ja, het begin was in eerste instantie eigenlijk een einde, maar ik wist niks en toen heb ik dat stukje maar opgeschreven. En toen vloeide er vanzelf een heel verhaal uit (vandaar dat het saai lijkt, denk ik).

    Thanks! :$


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    (...)

    Haha, heel veel mensen zeggen dat ik het moet opgeven en dat ik nooit ga winnen. Dat maakt me alleen maar nog wilskrachtiger om het in elk geval te proberen haha. Ja, het begin was in eerste instantie eigenlijk een einde, maar ik wist niks en toen heb ik dat stukje maar opgeschreven. En toen vloeide er vanzelf een heel verhaal uit (vandaar dat het saai lijkt, denk ik).

    Thanks! :$

    Het lag aan mij hoor, ik scrollde er snel doorheen. Het is juist een verhaal waar ik meer over wil weten!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Het lag aan mij hoor, ik scrollde er snel doorheen. Het is juist een verhaal waar ik meer over wil weten!


    Veel mensen hebben ook geklaagd dat de hoofdpersoon geen naam heeft :') En dat er bijna niet in 'gesproken' wordt. Maar ik vind dat juist fijn, dat maakt het makkelijker interpreteren. Je kan het zelf zijn, of je beste vriendin, of je crush, of een BN'er, of een alien, het maakt niet uit, het kan iedereen zijn. Het maakt de personages 'toegankelijk' en er komen niet gelijk mensen naar je toe van "Hey, je hebt mijn naam gebruikt."

    Dus als je er snel doorheen scrollt, lijkt het inderdaad heel saai. Maar ik was er zelf toch wel heel blij mee :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Done. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    cool verhaal fincy


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.