• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Iedereen speelt hier droog door
    Ondertussen is het praten erover op een andere site verboden omdat het over 'illegale' activiteiten gaat

    En meerdere spelers zijn al verbannen door het spel omdat het nog niet uit is in Europa

    Ik hoor jullie nog wel :P


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ninuturu schreef:
    Iedereen speelt hier droog door
    Ondertussen is het praten erover op een andere site verboden omdat het over 'illegale' activiteiten gaat

    En meerdere spelers zijn al verbannen door het spel omdat het nog niet uit is in Europa

    Ik hoor jullie nog wel :P


    Haha, ik hoop dat je veel plezier hebt met wachten. 8D

    Ik heb trouwens nog geen officiële berichten gezien dat ze mensen bannen, tho. Volgens mij kan je het ook niet illegaal noemen. Je verkrijgt het spel niet gratis omdat het al gratis is en je moet alsnog betalen voor de dingen uit de store.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 23:30 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, ik hoop dat je veel plezier hebt met wachten. 8D

    Ik heb trouwens nog geen officiële berichten gezien dat ze mensen bannen, tho. Volgens mij kan je het ook niet illegaal noemen. Je verkrijgt het spel niet gratis omdat het al gratis is en je moet alsnog betalen voor de dingen uit de store.

    Precies, en ze kunnen echt niet alle 'illegale' spelers bannen. Dan speelt niemand het spel meer en zijn ze hun klandizie kwijt.

    Nythe schreef:
    (...)
    Volgens mij wel. Als ik de pokemon niet zie, zie ik pijltjes in mijn beeld waar hij is en draai mijn mobiel er naar toe.


    Hmm, ik zie apsoluut geen pijltjes ....


    ~My Mind Is Free~

    Bij mij doet de camera het ook niet, maar helaas niks aan te doen. Vermaak me zonder camera ook genoeg mee.


    Second Star to the Right and straight on till the morning

    ik heb een pikachu uitgebroed maansmiley
    er zijnn echt duizend miljoen mensen hier op straat zoekend naar pokemon 's nachts


    i put the fun in funeral

    Also: ik heb gister meer dan 10 km gelopen


    i put the fun in funeral

    Het kan ze ook niet zo heel veel schelen dat ze dan klanten mislopen ;)
    Ze hebben nu al server problemen door al die mensen die het nu spelen waar het niet hoort, daarom blokeren ze mensen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ninuturu schreef:
    Het kan ze ook niet zo heel veel schelen dat ze dan klanten mislopen ;)
    Ze hebben nu al server problemen door al die mensen die het nu spelen waar het niet hoort, daarom blokeren ze mensen


    mooi verhaal
    als jij je nou daar over drukmaakt dan gaan wij door met lol hebben


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    (...)

    mooi verhaal
    als jij je nou daar over drukmaakt dan gaan wij door met lol hebben


    gahahaahahaahahaahahaha


    Heaven is a place that we all have

    Ninuturu schreef:
    Het kan ze ook niet zo heel veel schelen dat ze dan klanten mislopen ;)
    Ze hebben nu al server problemen door al die mensen die het nu spelen waar het niet hoort, daarom blokeren ze mensen


    Volgens mij zijn de server problemen al veel minder. Ik heb er amper last van gehad gister.


    Your make-up is terrible

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik wacht gewoon netjes tot ie hier uit is. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wacht wel even, al weet ik niet of mijn telefoon het aan gaat kunnen en ik kan geen nieuwe kopen, want skeer. Strugglessss


    26 - 02 - '16

    Bonafide schreef:
    (...)

    mooi verhaal
    als jij je nou daar over drukmaakt dan gaan wij door met lol hebben


    Ze bedoeld het goed hoor. Je hoeft niet meteen zo tegen haar te doen. Ze verteld alleen wat en je doet direct zo sarcastisch. Doe dat ergens anders.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2016 - 13:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    mensen dit gaat letterlijk over pokemon. calm your jigglypuffs.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Heaven is a place that we all have