• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    This is exactly what my life needed. Ik ben net een uur(?)(tijd kwijt) wezen wandelen en heb nu 21 pokémons. Mijn hoogste level is een Nidoran met level 82. Nu uitvogelen hoe transfers en die shit werkt. De dichtstbijzijnde gym vanaf mijn huis is een brug lol. Maar ik ben nog maar level 4 dus ik mag nog niks joinen sadface.


    i put the fun in funeral

    Dit lijkt me vet leuk, en ik speel nooit Pokémon. Nog nooit gespeeld ook. Kost het niet heel veel MB? Straks is mijn 3G in een dag op :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    okay laten we een rondje doen wat is je meeste sterke pokemon

    ik heb een Seaking met 212 CP


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Een schildering op de zijkant van mijn huis is een pokéstop :p, ik kan vanuit mijn bed pokéballs farmen :Y)


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Quake schreef:
    (...)

    Mijn school is een gym :'D

    Hahahaha dat is echt gaaf :'D


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Niphredil schreef:
    okay laten we een rondje doen wat is je meeste sterke pokemon

    ik heb een Seaking met 212 CP


    Ik heb een pidgeot van 572 CP en heb het geluk gehad om een Hitmonchan te vinden die momenteel 345 CP is (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Ik heb een pidgeot van 572 CP en heb het geluk gehad om een Hitmonchan te vinden die momenteel 345 CP is (:


    damn u good


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    AriChibi schreef:
    Een schildering op de zijkant van mijn huis is een pokéstop :p, ik kan vanuit mijn bed pokéballs farmen :Y)


    Dat is echt superchill haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben er nog niet echt op uit gegaan om pokemons te vangen, aangezien ik best wel een watje ben heujj. :') Maar ik ga nu een rondje hardlopen, dus hopelijk vind ik er dan wat.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik ga zo even naar het centrum toe. Daar zijn blijkbaar vijf pokéstops en nog een gym.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rond mijn huis zit echt niks, niet eens pokemons en ik baal.


    Your make-up is terrible

    Bij ons zit een pokéstop bij de ingang van een verzorgingstehuis. Dat betekend dat als ik daar gebruik van wil maken ik het terrein op moet, dat gaat mij iets te ver.


    "Ignite, my love. Ignite."

    wanneer je pokémons wil vangen maar het niet stopt met regenen


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    wanneer je pokémons wil vangen maar het niet stopt met regenen


    WANNEER JE APP GEWOON WEIGERT TE WERKEN )':
    life is difficult

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 16:10 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mijn vriend heeft net een eevee gevangen. Ik wil het ook zo graag spelen. O: