• Betekenis: Dat je niet dood moet gaan. (Originele gezegde: De weg van alle vlees gaan) So choose wise.
    Ja, heb ik je aandacht? Mooi.

    Momenteel ben ik bezig met een nieuw verhaal, waar ik een tijd over zat te dubben. Het is een 'Your choice' story (met de genre's actie en het bovennatuurlijke). Dit houd in dat de lezer een eigen keuze heeft hoe het verhaal gaat met de opties die ik af en toe onderaan de tekst zet. In 't volgende hoofdstuk zet ik de vervolg van de opties neer.

          Let op: Vanaf het begin krijgt ieder een status van hoe je Relaties (inclusief liefde; 0 punten), Ammo (of de kogels in voorraad zijn; 0 punten), Menselijkheid (zegt genoeg toch?; 0 punten) en Leven (dit zegt genoeg denk ik; 10 punten) zijn, maar naarmate het verhaal vordert zullen het andere punten voor ieder zijn.
          Er kunnen ook punten vanaf gaan. Om de simpele reden dat ik geen idee heb hoe dit verhaal ontvangen wordt, weet ik niet hoeveel hoofdstukken dit verhaal krijgt. Wel zeg ik alvast dat aan het eind van het verhaal je, je punten moet doorgeven, want dan weet je precies waar je eindigt (met een stukje verhaal natuurlijk): of je in Hell, Hemel eindigt of nog leeft. Heb je –zoveel punten, dan schrijf je de min er ook bij. (Voorbeeld: Je hebt -7, schrijf dat dan op.)

          De lezer is een vrouwelijke Jager die paranormale zaken aangaat en oplost. Het is afgeleidt van de serie 'Supernatural,' maar heeft mijn eigen fantasieën natuurlijk. En ja, je kan doodgaan in dit verhaal. Immers.. als je de verkeerde keuze maakt. Kies dus wijselijk!

    Een eerste hoofdstuk is al online en een cover is in de aanmaak. Who's up for it? :Y) Let trouwens niet op de evt foute grammatica, het is een tijd dat ik met ik-vorm heb geschreven en eigenlijk schrijf ik altijd met v.t., maar nu met t.t.


    “Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen.”

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 0:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Klinkt spannend


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Abo + kudo. c:


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ga binnenkort even kijken. Klinkt heel spannend.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik schrijf niet al te vaak, vanwege privédingen en er een boel werk hierin gaat, dus het zou fijn zijn als je een abo neemt. Als er een nieuw hoofdstuk is waarschuw ik niet, ik stuur wel een link ervan in dit topic (als ik eraan denk dan haha).

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 11:25 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Niemand meer die durft?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hehehe, ik moet zeggen dat ik het wel grappig vind om de reacties te lezen als ik weet hoe 't verder gaat :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het tweede hoofdstuk is online mensen.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2016 - 1:22 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga zsm weer verder met mijn verhaal.


    Don't walk. Run, you sheep, run.