• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Fuzzypants schreef:


    Omg, epic as fuck XD
    Nooit meer telefoons uitlenen, hihi

    Ik heb hem eraf gegooid... Het schijnt dat mensen hun mobiels worden geband en dat je het dan niet meer kunt spelen, nooit meer. Ik wacht wel tot het voor Nederland uit is :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Ik heb hem eraf gegooid... Het schijnt dat mensen hun mobiels worden geband en dat je het dan niet meer kunt spelen, nooit meer. Ik wacht wel tot het voor Nederland uit is :c

    Ik hoop maar dat dat niet waar is, maar ik lees dat ze zo iets al eerder gedaan hebben.

    Is toch alleen als je m op dat Pokémontrainer account gebruikt


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    https://tweakers.net/nieuws/113395/pokemon-go-komt-later-naar-nederland-wegens-overbelasting-van-de-servers.html
    Dit is niet tof. Ik overwoog het ook om het eraf te gooien vanwege een ban maar, anders duurt het zooook lang voordat ik het kan spelen :/...


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Niphredil schreef:
    Is toch alleen als je m op dat Pokémontrainer account gebruikt

    Nee, je hele telefoon kan geblokkeerd worden, dus dan kan je het niet meer op je mobiel spelen. En het is lastig/duurt erg lang om ontbanned te worden.
    Net als een IP-ban lijkt me.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 18:36 ]

    Nythe schreef:
    (...)
    Nee, je hele telefoon kan geblokkeerd worden, dus dan kan je het niet meer op je mobiel spelen. En het is lastig/duurt erg lang om ontbanned te worden.
    Net als een IP-ban lijkt me.

    Meer een deviceban.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alles wat ik erover heb gelezen is dat het veel te veel werk zou zijn om iedereen die de apk heeft gedownload te bannen en dat het voor het bedrijf zelf ook erg nadelig zou zijn om dat te doen. Er zijn veel meer mensen die niet hebben gewacht dan mensen die dat wel zullen doen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    Alles wat ik erover heb gelezen is dat het veel te veel werk zou zijn om iedereen die de apk heeft gedownload te bannen en dat het voor het bedrijf zelf ook erg nadelig zou zijn om dat te doen. Er zijn veel meer mensen die niet hebben gewacht dan mensen die dat wel zullen doen.

    True, ze zouden dan wereldwijd te veel spelers en geld mislopen.

    Ik ben wel van plan de echte te downloaden als die hier uit is. Zelfs als ik dan overnieuw moet beginnen.

    "Q: Kost het veel MB’s om Pokémon Go te kunnen spelen?
    A: Volgens betatesters kan iemand die het regelmatig speelt maar niet iedere dag toe met 1 GB per maand. Iemand die dagelijks veel speelt zal er zeker 1,5 GB per maand aan kwijt zijn."

    Dat vind ik jammer want ik heb maar 100 MB per maand :'D

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 19:00 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Is het wel gratis eigenlijk? Het origineel


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Dat vind ik jammer want ik heb maar 100 MB per maand :'D

    Damn, dat zuigt echt. Ik heb 500..

    Zolang ze het maar niet gaan verbannen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Zolang ze het maar niet gaan verbannen

    Dan beginnen we een petitie (: