• Wat vinden jullie? Zet het hier beneden in de reacties!

    Ik dacht dat alleen moderators stellingen mochten plaatsen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee hoor, wij ook. Zolang ze maar niet te veel lijken op die stelling v.d. week dingen. (:

    StarWolf687 schreef:
    Nee hoor, wij ook. Zolang ze maar niet te veel lijken op die stelling v.d. week dingen. (:

    Actually:
    De volgende topics zijn, samen met topics waarin algemene regels worden overtreden, niet toegestaan;
    - Een stelling-topic dat er uit ziet als een stelling van de week-topic. Een topic mag wel een stelling bevatten, mits deze geen [stelling] in de titel heeft en niet in het subforum "stellingen" wordt gepost. In de overige subfora mag hij wel gepost worden.

    Dus je titel zou wel moeten veranderd worden.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 13:17 ]


    Ex astris, sciencia

    ^ Thanks. Dat bedoelde ik dus.

    @ Starwolf687: Oke, het is namelijk een verwarring, want een paar keer zag ik wel de melding van moderators voorbij komen dat zoiets niet mocht. c:

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 13:15 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Een stelling-topic dat er uit ziet als een stelling van de week-topic. Een topic mag wel een stelling bevatten, mits deze geen [stelling] in de titel heeft en niet in het subforum "stellingen" wordt gepost. In de overige subfora mag hij wel gepost worden.


    Er mag dus geen [stelling] in de titel staan. Je kan even aan een moderator vragen of hij/zij de titel wil veranderen voor je. (:


    -

    Voor mij is vissen idd geen sport :')
    Ik snap niet wat er dan een sport aan zou zijn je hengel er in gooien en wachten tot er een vis bijt en bovendien is dit super erg voor de vissen. Ik hoop dat ik in mijn volgend leven geen vis ben!

    ;)


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Eens, mij lijkt het ook geen sport. Vissers hebben een immense hoeveelheid geduld en ik zou het zelf echt niet willen doen, maar zitten en wachten is voor mij niet sporten. Dan kan ik ook de hele dag op mijn luie gat in de zetel liggen en 's avonds zeggen dat ik de hele dag gesport heb :Y)


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Eens


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zoals al eerder aangehaald is, mag er geen [stelling] in de titel staan.
    - Een stelling-topic dat er uit ziet als een stelling van de week-topic. Een topic mag wel een stelling bevatten, mits deze geen [stelling] in de titel heeft en niet in het subforum "stellingen" wordt gepost. In de overige subfora mag hij wel gepost worden.

    Ik heb [Stelling] uit de titel gehaald!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 14:45 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Probeer eens een flinke karper op de kant te krijgen en beweer dan nog eens dat vissen geen sport is. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    De regels van wat wel een sport en wat niet een sport is, zijn heel breed. Het is ongetwijfeld volgens richtlijnen een sport, ik neem aan dat mensen die er meer verstand van hebben, het beter weten dan ik. Dus oneens.


    Tijd voor koffie.