• Wat wil jij voor kerst?
    Ik wil gewoon gaan shoppen, again.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    All I have in life, is my imagniation.

    Dat ik bij mijn vriend kan zijn en eens lekker kan genieten van een dagje geen leren


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het enige wat ik écht wil is samenzijn met mijn vriend en gezellig kerst vieren.


    Your make-up is terrible

    Ik weet al dat ik van mijn vader een koptelefoon + goedkoop treinkaartje van de HEMA krijg.
    & aan mijn moeder heb ik een concertkaartje voor Skrillex & een shirt van Kurt Cobain gevraagd (:

    En ja, de 'all I want for christmas is you' wens is er ook nog steeds, maar dat gaat toch niet gebeuren :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Een vriendje. (cat)

    Ik wil rust voor Kerstmis.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Een vriendje, maar daar hoop ik niet op :')
    En euhm, van cadeautjes zou ik graag een nieuwe handtas en riem krijgen, verder wil ik gewoon samen zijn met mijn familie en vrienden (krul)


    Never run out of reasons to smile...

    Ik wil rust voor Kerstmis & een smsje krijgen van een jongen waarvan stap verliefd op ben.(nerd)


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Een vriendje heb ik al, sinds kort. Gezondheid, heel veel gezondheid.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.



    hihi ...


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:



    hihi ...

    Haha geniaal! :W

    Passerby schreef:



    hihi ...

    Hahahaha XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Passerby schreef:



    hihi ...

    Preach

    Eigenlijk is het enigste wat ik wil iemand waar ik mee samen kan zijn, die ik vertrouw en gewoon kan knuffelen als ik daar zin in heb. Iemand die om mij geeft. <3


    Believe in yourself.

    Een gezellige kerst hebben samen met mijn vriend <3.
    Zolang ik samen met hem kerst kan vieren en zolang het gezellig is, ben ik tevreden (: !


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Assassin schreef:
    Het enige wat ik écht wil is samenzijn met mijn vriend en gezellig kerst vieren.

    Naaawh <3 Hetzelfde geldt voor mij. Gewoon lekker met mijn vriendin samen zijn en kerst vieren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.