• Ik weet niet of er hier mede pokémon fans zijn maar deze week is Pokémon GO uitgekomen in Australië en....
    te downloaden in Europa via een omweggetje. Benieuwd hoe? Klik dan hier! (Het zou heel snel beschikbaar moeten worden in Europa, al is de datum nog niet bekend).

    Pokémon GO is een free to play spel voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémons! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémons te spawnen. (In mijn geval zat er net een Charmander naast m'n bureau <3)

    Als iemand het speelt of van plan is om het te spelen, laat dan even je username achter :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    AAAARGH GEEN POKÉBALLS MEER!!! En geen Pokéstops in de buurt!!!! AAAAAAARGHHHHHH!!!!!


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Ik heb het ook maar gedownload (:
    Helaas kan ik het nog niet spelen door de server problemen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 16:15 ]

    Ik heb gelukkig best veel pokestops en gyms in de buurt



    How far is far

    Ik heb net behoorlijk wat pokémons gevangen in het centrum. Twee Psyducks, Poliwag, Dratini, Zubats, Rattata's, Spearows, Pidgeys, twee Goldeens, Magikarps, Weedles, Caterpie, Staryu en een Eevee. Er is één ei uitgekomen en heb er daarbij nog 4 andere gevonden. Ik was om de een of andere reden zo blij toen ik die Dratini had gevangen :'D

    Nou, ik ben geslaagd voor vandaag :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    als ik om me heen kijk zijn er maar 5 pokéstops en 2 gyms te zien vanaf mijn huis. Als je op 't platteland woont moet het al helemaal een skeer gebeuren wezen.
    Weet iemand tot in hoeverre gewicht en grootte relevant zijn?


    i put the fun in funeral

    Ik ben echt bar slecht in pokemons vangen :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Welke starter hebben jullie gekozen?
    Heeft iemand al gecheckt of de manier om Pikachu als starter te krijgen werkt?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 17:25 ]

    Ik heb een meowth


    Your make-up is terrible

    Squirtle, ik denk niet dat het veel uitmaakt tho.
    Ik heb me aangesloten bij team mystic


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    Squirtle, ik denk niet dat het veel uitmaakt tho.
    Ik heb me aangesloten bij team mystic

    Ik ga ook bij mystic denk ik. Volgens de buzzfeed quiz hoorde ik daar bij XD
    Moet nog even kijken als het zo ver is.

    / Ik ga vanavond kijken of dat van pikachu als starter echt is (:

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 17:29 ]

    Ik had geen eens door dat je je starter echt kon kiezen ^ oeps.
    -zit trouwens in team geel.
    Ik snap de poke-stop nog steeds niet heldmaal, maar het vangen is leuk haha al vind mijn batterij het wat minder.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 17:41 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Nythe schreef:
    Welke starter hebben jullie gekozen?
    Heeft iemand al gecheckt of de manier om Pikachu als starter te krijgen werkt?


    Ik had Charmander gekozen ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik zit ook bij Mystic. Ik ben vandaag een rondje gaan lopen. Naast mijn dorp ligt een vestingstad dus alles is daar oud en zijn monumenten. Zoveel pokéstops bij elkaar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    GrandR schreef:
    Ik had geen eens door dat je je starter echt kon kiezen ^ oeps.
    -zit trouwens in team geel.
    Ik snap de poke-stop nog steeds niet heldmaal, maar het vangen is leuk haha al vind mijn batterij het wat minder.

    Ik denk dat op pad gaan met een externe oplader een heel goed idee is (:


    Ik weet niet of het al in het topic gezegd is, maar in amerika was een meisje dat een lijk vond tijdens haar zoektocht naar water pokemon. Lol

    En dit is de quiz waarin je kan testen bij welk pokemon team je 'hoort'.

    Misschien kunnen anderen deze tips ook gebruiken

    [ bericht aangepast op 9 juli 2016 - 18:00 ]


    26 - 02 - '16